דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

הדפסת תמונה מושלמת למשרד – מה צריך לעשות?

Notfound
המשרד הוא, בסופו של דבר, המקום בו אנחנו מבלים לפחות מחצית מיומנו, אם לא יותר מזה (בייחוד אם מורידים מהמשוואה את שעות השינה). כדי שהשהות במשרד תהיה נעימה וכיפית יותר, חשוב להשרות בו אווירה נעימה ולהוסיף פריטים שלאו דווקא קשורים לעבודה עצמה - אך יהפכו את המשרד ליפה ו'ידידותי' יותר לשוהים בו. אחת הדרכים לעשות זאת היא בעזרת הצבת שלל תמונות במסדרונות ובמשרדי העובדים, מה שבוודאי יוסיף הרבה מאוד למראה של המשרד.

 

איזה תמונה תהיה עדיפה במשרד?


כיום, ישנן שלוש שיטות עיקריות להדפסת תמונות. נסביר כאן מעט על כל אחת מהן ועל היתרונות שהיא מציעה:

  • הדפסת נייר: עד לפני כמה שנים, זו הייתה הדרך היחידה להדפיס תמונות. כל תמונה הייתה מגיעה במסגרת עבה וכבדה, ובתוכה הציור, מודפס (או מצויר, במקרים הנדירים מאוד) על נייר אשר עשוי, פחות או יותר, מאותם חומרים ובאותה שיטה בה מיוצרים דפי המדפסת שאנו משתמשים בהם כיום בבית. שיטה זו נחשבת כיום למיושנת יחסית ומסורבלת למדי, הן בשל הכובד של כל תמונה (הודות למסגרת האימתנית) והן בשל העבודה שהתמונה שבירה מאוד ויכולה להיהרס בקלות.

  • הדפסת קנבס: תהליך ההדפסה על קנבס הביא למהפך בכל הקשור לתמונות, ממש כמו שעשתה המצלמה הדיגיטלית בעולם הצילום. פתאום, כל אחד יכול ליהנות מתמונה שנראית שונה וייחודית במחירים נוחים, פתאום אין שום חשש לשבור או להרוס את התמונה בהיסח הדעת ופתאום, זוכים לתמונה אומנותית שיכולה להתאים לכל מטרה. הקנבס הוא בד כותנה גס שבעבר שימש אומנים דלי אמצעים והיום מופיע בכל משרד ובכל בית עסק.

  • הדפסת קאפה: ה'אחות' הסינטטית והחדישה של הקנבס. כאן מדובר במשטח עשוי חומר דמו קלקר צפוף, עליו מודפסת התמונה - ומקבלת מראה מאוד חד, יוקרתי, ברור וייחודי. מי שמעוניין בתמונה מרשימה בעלת חדות מקסימלית, יבחר בהדפסת הקאפה למשרד שלו. כאן, יתאימו תמונות מרובות צבעים, ובעיקר כאלו שמתמקדות בפריט אחד (כמו בצילומי תקריב) אשר יזכה למעמד מיוחד.


 

איך בוחרים את התמונה?


ישנם כמה עקרונות חשובים שעליהם יש לשמור בעת בחירת התמונה אותה תדפיסו ותתלו על הקיר במשרד שלכם. מעל לכל, עומדים שני עקרונות שנחשבים לאלו שישפיעו יותר מכל על איכות התמונה, ואין ז המשנה באיזו שיטה משלוש השיטות תבחרו:

  • רזולוציה: הרזולוציה היא זו שתקבע עד כמה התמונה תיראה טוב, גם אם 'נמתח' אותה למימדים גדולים במיוחד. כיום, ענייני הרזולוציה כמעט שלא צריכים להדאיג אתכם, הודות לנתונים המרשימים של רוב המצלמות הדיגיטליות הקיימות. כך לדוגמא, מצלמה עם 8 מגה פיקסלים, תוכל להפיק תמונה באיכות גבוהה מאוד, גם אם זו תימתח על משטח בגודל 120X100 - גודל מרשים לכל הדעות.

  • איכות ההדפסה: הרזולוציה היא דבר חשוב וקריטי, אך לא ניתן לתרגם אותה ל'תוצאות בשטח', ללא מדפסת איכותית, שתדע להדפיס ברמה הזו. כלומר: מה שנראה על מסך המחשב נפלא ואיכותי, יתורגם לתמונה מוחשית מושלמת רק אם המדפסת מגיעה גם היא ביכולות המתאימות. לכן, מומלץ להדפיס את התמונה שלכם במדפסת בעלת 200 DPI לפחות. אגב, כיום את רוב התמונות למשרדים ולעסקים מדפיסים במכוני העתקות, שם איכות המדפסות היא מהגבוהות ביותר שאפשר למצוא.


 

כמובן שכאן לא מסתיים תהליך בחירת התמונה. לשני העקרונות המרכזיים הללו יש להוסיף את השיקול הנוגע לסוג ההדפסה, כאשר תמונה שתודפס על קנבס, לדוגמא, לא חייבת להיות באיכות גבוהה כמו תמונה שמודפסת על קאפה. מעבר לזה, ישנם אפקטים שונים (שחור-לבן, גימור מט או מבריק, מסגור ועוד) שכל אחד מהם יכול להשפיע על מראה התמונה והתאמתה למשרד שלכם. התייעצות עם אנשי המקצוע במכון ההעתקות אליו תפנו, תפתור עבורכם את רוב ההתלבטויות.