דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

חשיבות ריהוט משרדי יוקרתי לתדמית העסק

Notfound

כאשר שומעים את הביטוי ריהוט משרד יוקרתי, מניחים  כי הרהיטים  העשויים מעץ מיושן, אך כיום ישנם פתרונות רבים שאינם מחייבים שימוש בעץ. ריהוט משרדי יוקרתי יעורר בכם חשק להשקיע עוד ועוד במשרד שלכם,  כי ידוע כי סביבת עבודה טובה תורמת לתחושה טובה בקרב העובדים. עובדים המגיעים כל יום לעבודה ורואים ריהוט משרד יוקרתי ירגישו שמעריכים את עבודתם ויתרמו יותר, מה שיבוא לידי ביטוי בשעות העבודה שלהם ובהספק.


בבואנו לרכוש ריהוט משרדי, כדאי לעשות זאת במקום אחד המרכז את כל הקנייה, כך נדע כי הרהיטים מתאימים לצבעים ולעיצוב הכללי במשרד. בדיוק כפי שאנו נכנסים לבית של חברים ורואים כי כל הדברים תואמים, כך יש להשקיע מחשבה בריהוט המשרד.


בכל הנוגע לריהוט משרדי אחידות היא שם המשחק- ככל שהפרטים אחידים יותר, כך ניתן לשוות למשרד מראה יוקרתי יותר. כמו כן, בעת עיצוב המשרד חשוב לא ליצור מראה עמוס כזה שירחיק את הלקוחות. לעומת זאת, רכישה של רהיטים משרדיים גדולים מעניקים נוחות ומאפשרים לנו לקבל תחושה של ריהוט יוקרתי בשונה ממשרד בו יש רהיטים בגדלים קטנים. נכון להיום ניתן לראות בעמדת כניסה מרשימה דלפק בשילוב כסאות בר למטבח, זה מעניק תחושה של יוקרה.

כיצד הלקוחות יישארו במשרד שלכם?


פתיחת משרד מהווה צעד חשוב מאד בדרך לעצמאות ולא משנה באיזה תחום מדובר- עורך דין או משרד יחסי ציבור. יחד עם זאת, חשוב מאד לעצב את המשרד בצורה יפה ונעימה המשדרת את התדמית שאנו רוצים שתדבק בעסק ובו בזמן את הטעם האישי שלנו.

רכישת ריהוט לעיצוב משרד יוקרתי משמעות הדבר הענקת חשיבות רבה לחללים שונים במשרד בהם אנו מבלים חלק נכבד מיומנו. לכל אחד מצוות העובדים יש דעות שונות בנוגע לעיצוב המשרד, ולכן כדאי למצוא את עמק השווה על מנת להגיע להחלטה.


בתור בעלי העסק אנו רוצים למשוך אלינו כמה שיותר לקוחות ולשדר את האווירה המתאימה, ולכן בבחירת ריהוט משרדי עלינו לחשוב- מה יגרום ללקוחות שלנו להישאר, ואילו רהיטים יגרמו להם לעזוב את המשרד וללכת למתחרים. ריהוט משרדי מפואר יכול למשוך לא מעט לקוחות,שכן זה ידוע שאנשים קובעים את התדמית של העסק תוך התבוננות על הרהיטים במשרד. אם הריהוט עשיר, אז הלקוחות יניחו  כי מדובר בעסק מצליח.




בהתאם לאופי התפקיד


בבואנו לבחור ריהוט משרדי, חשוב להתאים את הריהוט לבעל התפקיד. כך למשל, יש לעשות הפרדה בין ריהוט משרדי המיועד למזכירה או ריהוט משרדי המיועד למנהל. בחירת ריהוט משרדי יוקרתי אחיד לא תשרת את המטרה שלשמה נרכוש הרהיטים . לפיכך, חשוב לרכוש ריהוט משרד יוקרתי שייתן מענה כולל לדרישות שלנו.