דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

כל מה שצריך למשרד

Notfound

היום בכל משרד ולא משנה במה התחום בו עוסק המשרד, יזדקק לציוד משרדי באופן שוטף. יש משרדים שיצטרכו יותר ויש פחות, זאת בהתאם לגודל העבודה ולכמות העובדים במשרד. אך בכל משרד העובדים עושים שימוש יומיומי בניירת, בתיקיות, מדפסות ועוד.


ציוד משרדי הוא שם כולל של ריהוט עבור המשרד ועד טונר למדפסת. חשוב שכל אלה יהיו איכותיים על מנת שהעבודה תהייה יעילה נוחה ואפקטיבית. עובדים שכלי העבודה שלהם יעילים ונוחים מרגישים הרבה יותר טוב במקום העבודה וכך התפוקה שלהם גדלה. אז מה צריך כל משרד למעשה?



כל הציוד המשרדי שכדאי להכיל


מלבד כל האמצעים הטכניים שכל משרד חייב כמו: חבילת אינטרנט, קווי טלפון, חברת ניקיון, ריהוט משרדי נוח שמכיל כיסא משרדי ושולחן מחשב, יש גם את הנושא שחשוב לדאוג לו ביום יום והוא הציוד השוטף; נייר למדפסת, נייר עבודה, פתקיות, כלי כתיבה מדבקות ולא פחות חשוב זה דיו וטונרים למדפסות.


טונר למדפסת הוא לעיתים אחד הדברים שאנחנו שואלים את עצמנו- למה לא דאגנו לזה מבעוד מועד. כשטונר נגמר זה תופס משרדים רבים בסיטואציה מתסכלת, כיוון שהלקוחות ממתינים לקבלה שתצא מהמחשב ולא ניתן להדפיס זאת עבורם. לכן חשוב שתמיד תהיה אספקה למקרה שנגמר הטונר והיא תמתין לכם באחת המגרות.



עשו רשימת של מצרכים


תכננו לכם רשימה מראש של כל הציוד שהמשרד זקוק לו. הרשימה תהיה מונחת במקום זמין שאם תצטרכו לבצע הזמנה, רק תצטרכו לעבור עליה לראות מה חסר או מה עומד להיות חסר ותזמינו כבר בהזמנה הזו. אל תחכו שמשהו מסתיים כדי להזמין בצעו הזמנה כוללת ועתידית כדי שלא תצטרכו לעשות בעוד כמה ימים הזמנה נוספת.


יש משרדים שכוללים בתוכם חדרי ישיבות מטבחים ועוד. ולכן גם כל מוצרי המזון, סוכר והקפה וכו' אלו דברים שכדאי לרשום ולדאוג שיהיו רשומים ברשימה. יש צורך לבדוק את כל תכשירי הניקיון ובמידה וחסר גם להכניס אותם לרשימה. רוב הספקים של ציוד למשרד מכילים מגוון של ציוד, לכן רצוי שהכול יהיה מאוגד בהזמנה אחת ולא תמצאו את עצמכם במצב שחסר למחרת משהו.



כיצד נבחר ספק לציוד משרדי?


היום יש מגוון רחב של ספקים שמספקים ציוד משרדי על כל גווניו. יש כמובן ספקים שיכולים לספק שירות טוב אך רצוי לבדוק כמה דברים קודם לכן, יש צורך לבדוק שהספק שנבחר יכול לספק לכם את כל הציוד שלו אתם באמת זקוקים באופן תדיר, ספק שמכסה כל תחום שקיים במשרד מניקיון, טונר, נייר וקפה. כדאי להשוות מחירים עם ספקים נוספים ולקבל המלצות של משרדים אחרים על הספקים שהם העובדים איתם. גם התקשורת עם הספק חשובה, שתהיה נעימה ותרגישו שהעובדים הם אמינים, אחראיים וסבלניים.


ראה גם: שולחנות מחשב