דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

מדפסות משולבות למשרד

Notfound
ההתייעלות העסקית בתחום העבודה משרדית עלתה שלב כבר מזמן שהיא תכנס לתוך קופסא אחת שיש בה הכל. ובכן... כמעט הכל. בעולם הטכנולוגי של ימינו וכעת זה אך טבעי תחום המזעור והשילוב הוא בין המוצרים והשירותים הנצרכים והמבוקשים ביותר בקרב הצרכנים הפרטיים כאחד בתחום העיצוב וטכניקות זמינות השירותים השונים ויש אשר יאמרו בדיעבד המשלימים.

משלוח פקס מתוך המדפסת – שימור הסביבה וחסכון בכסף


בעידן בו כולנו מרבים לחסוך על נייר צילום למדפסת, קבלת פקסים וכתיבה על טיוטות, גם העולם הטכנולוגי משתנה ומעניק לנו פתרונות שונים. כך גם בתחום משלוח הפקסים. אז אם אנחנו באמת חייבים לשלוח פקס ואין מנוס מכך, ישנן אופציות שונות אשר יכולות למנוע את השימוש בנייר לפחות מהצד השולח. משלוח פקס דרך המחשב בשידור לפקס שמחובר לרשת מאפשרת לצד השולח, לשלוח פקס מבלי לצרוך נייר או לבזבז נייר.   גם קבלת פקסים אל המחשב היא אפשרות וותיקה יחסית ומאפשרת קבלת פקסים באופן ישיר אל המחשב, בין המחשבים (השולח והמקבל) ובאמצעות תקשורת של מדפסת אל המחשב עצמו ללא הצורך בהדפסת המסמך בעת קבלת הפקס.

"שלום, מדברת המדפסת שלכם..". טלפון מובנה בתוך המדפסת


אפשרות חיוג מהמדפסת היא אופציה נוספת שקיימת בתוך המדפסות המשולבות. יכולת החיוג מהמדפסת מבלי לחסום את הקו של הפקס היא אופציה אשר נמצא כרגע בפיתוח (היא והצליל המעצבן הזה ששומעים כאשר מקבלים את הפקס). יצירת קו שאינו מפריע לתקשורת של הפקס ואפשרות חיוג מהפקס עצמו, הן חלק מהפרטים אשר יוצרים את השילוב החזק ביותר בין כלל המכשירים בבית העסק לכדי מכשיר אחד מושלם.      

סריקה ממוחשבת דרך המדפסת – משלוח מסמכים מקוריים מכל מקום


סורק משולב עם מדפסת הוא עוד פיתוח מלהיב שנכנס לא מזמן גם לתחום השוק הפרטי. הסורק מאפשר העברת מסמכים, חתימה על מסמכים, יצירת , העברת תמונות ומסמכים מקוריים מתאפשרים באופן מהיר ויעיל באמצעות הסורק כך שיועברו דרך המייל ולא באמצעות אופציית הפקס האיכותית פחות   

פקס צבעוני – משלוח מסמכים בשיטה החדשה


משלוח פקס בשיטה החדשה בתחום המדפסות המשולבות מאפשרות לנו לשלוח פקסים באופן אפקטיבי ואיכותי יותר.הדבר כמובן מחייב את שני הצדדים להיות בעלי מדפסת משולבת עם אפשרות להדפסת מסמכים צבעוניים ואפשרות להפסת לייזר – אפשרויות שיביאו לקבלת פקסים ברמה איכותית וברורה יותר.     פיתוח מדפסות משולבות, אשר כוללת משלוח וקבלת תוכן בשיטות השונות הופכות את המשרדים, העסקים והשירותים הביתיים לזמינים ונגישים הרבה יותר מבעבר. הזמינות הכלכלית והורדת המחירים בעולם המדפסות המשולבות, מאפשרים גם האם זמינות שכיחה יותר לשכבות האוכלוסייה הצרכנית הפרטיות והעסקיות השונות.

עוד על מדפסות ניתן למצוא בחנות של 3d factory - הדפסות תלת מימד