דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

איך לבחור כסא מחשב?

Notfound

כסא מחשב הוא בין הרהיטים המשרדיים החשובים ביותר עבור העסק המודרני. קשה עד בלתי אפשרי לתאר את סביבת העבודה המודרנית בלי כיסאות למחשב, מה גם שלעיתים קרובות מדובר על חלק בלתי נפרד מהעיצוב של שולחנות לימודים בחדרי ילדים ובני נוער.

בכל אחד מהמקרים האלה, הנקודה הכי קריטית היא להתאים כיסא מחשב לצרכים של קהל היעד ולהבין את ההבדל בינו לבין כסא עבודה רגיל.

בחירת כסא מחשב לפי הנוחות

כסא מחשב בוחרים לפי תחושת הנוחות שהוא מעניק. בגלל שנוחות היא עניין סובייקטיבי, צריך לבחון כל מקרה לגופו ולהגיע לפחות פעם אחת אל אולמות התצוגה על מנת להתרשם מהכיסאות מקרוב.

במסגרת אותה התרשמות, אפשר למשל לדעת עד כמה נוח לשבת על ריהוט משרדי מסוים, מה המרחק בין כיסאות למחשב לבין המקלדת ומה תנוחת הרגליים במהלך ישיבה סטנדרטית על גבי כסא עבודה רגיל. רק אחרי שמתייחסים לכל השיקולים האלה, ניתן להשוות בין 2-3 כיסאות למחשב ולמצוא מתוכם את הדגם האופטימאלי

בחירת כסא מחשב לפי גובה ומבנה הגוף

מבחינת המפרט הטכני, כסאות למחשב בוחרים לפי גובה ומבנה הגוף. מצד אחד, הגובה של הכיסא צריך לאפשר ישיבה בזווית של 90 מעלות מול השולחן מול המחשב. מצד שני, על הכיסא להעניק תמיכה לכל האזורים השונים של הגוף ובעיקר לכפות הידיים ולמרפקים.

אם לוקחים בחשבון את מבנה הגוף ואת הצרכים של גברים ונשים בגילאים שונים, מגדילים את הסיכוי למצוא כיסא מחשב שיכול לעשות את העבודה במשך לפחות כמה שנים ברצף.

בחירת כסא מחשב לפי שיקולי עיצוב

ריהוט משרדי הוא בעל נוכחות אדירה בחלל הפנים. את אותו דבר אפשר לראות גם כאשר בוחרים כיסאות למחשב לחדרי ילדים ונוער, או במקרים שבהם מתכוונים להשתמש ברהיטים מן הסוג הזה בעמדות קבלה.

על רקע האמור לעיל אפשר להבין טוב יותר את החשיבות של בחירת כיסא מחשב לפי שיקולי עיצוב. במילים אחרות, לא צריך לבדוק רק עד כמה הכיסא נוח או מעניק תמיכה אורטופדית לגב ולצוואר – אלא גם איך הוא נראה והאם הוא מתכתב עם סגנון העיצוב המבוקש.

לצפייה ברהיטים נוספים, כנסו לקטלוג ריהוט משרדי