דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

איך לבחור שולחן מחשב למתכנת?

Notfound

מתכנת עובד שעות ארוכות מול המחשב וחייב לקבל גישה נוחה למסך, לעכבר ולמקלדת. הדרך היחידה להבטיח תנאי עבודה אופטימאליים עבור המתכנת היא להציב את האביזרים השונים על גבי שולחן ייעודי, שיכול לשמש אותו בטווח הקצר והארוך.

כמו כן, חשוב שאותו שולחן יהיה מיועד עבור המחשב ושהוא יתאים לצרכים של המתכנת במהלך שעות העבודה והפנאי.

טיפים לבחירת שולחנות מחשב

יש הבדלים בין סוגים שונים של ריהוט משרדי ובעיקר בקטגוריה של שולחנות מחשב. ניתן לראות את זה גם עם שולחן עבודה משרדי שמתאים לעובדי קבלה לעומת שולחנות משרדיים למתכנים, אך גם בטווח המחירים.

הטיפ החשוב ביותר הוא לבחור שולחן עבודה משרדי מודולארי שמתאים לצרכים של קהל היעד. אם למשל רוצים לשלב במשרד כמה סוגים שונים של שולחנות עבור מספר מתכנתים, אפשר לבחור אותם מלכתחילה בגודל סטנדרטי שמתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. לשם השוואה, בחירת שולחן עבודה למתכנת ספציפי כבר יכולה להתבצע על פי מידות שמועברות בהתאמה אישית.

כמה עולים שולחנות משרדיים?

החדשות הטובות הן שבעלי משרדים לא צריכים לחרוג מתוך מסגרת התקציב על מנת להשיג את הריהוט שמתאים להם. קודם כל, ריהוט משרדי חיוני מאוד עבור העבודה השוטפת ולכן למעשה אין שום דרך או סיבה לוותר עליו.

שנית, רכישת שולחנות משרדיים נחשבת להוצאה מוכרת לכל דבר ועניין. מבחינת בעלי משרדים, זה אומר שניתן לדווח על רכישת ריהוט משרדי מן הסוג הזה ולצמצם עבורו את חבות המס החודשית או השנתית.

בדיקת המפרט של שולחן עבודה משרדי למתכנתים

בשביל לבחור שולחן מחשב למתכנת צריך להכיר את אופי העבודה שלו לעומת העובד הרגיל. כל עובד משתמש כיום בסוגים שונים של שולחנות משרדיים כדי לשלוח דואר אלקטרוני ולבצע משימות עם המחשב, אך רק מתכנת נמצא שעות ארוכות ברצף גם מול המסך וגם מול המקלדת והעכבר.

על רקע האמור לעיל אפשר להבין מדוע צריך לבדוק את המפרט המלא של שולחן עבודה משרדי למתכנתים. אם בודקים מה המידות של השולחן, עד כמה הוא נוח לישיבה ממושכת

ואיזה סוג של תמיכה אורטופדית הוא מעניק – מגדילים את התפוקה של מתכנתים ועוזרים להם לשמור על בריאות הידיים והגב.

העיצוב של ריהוט משרדי

לבסוף, אין סיבה לוותר על העיצוב של ריהוט משרדי גם אם מתכוונים להתאים אותו לצרכים הספציפיים של מתכנתים. היום קל להשיג סוגים שונים של שולחנות מחשב ולהשוות ביניהם לפי פרמטרים אובייקטיביים כמו למשל התאמה לסגנון עיצוב מסוים, צבעים מועדפים, גוונים, חומרי גלם שבהם משתמשים כדי לייצר אותם וכן הלאה.

ככל שמכניסים יותר פרמטרים שקשורים לעיצוב אל תוך מערכת השיקולים לפני בחירת שולחן עבודה משרדי, כך מגדילים את הסיכוי שהוא ישתלב בחלל הפנים.

מחפשים ריהוט משרדי יוקרתי? באופיס סטייל תוכלו למצוא מגוון רחב של רהיטים למשרד ולעסק שלכם.