דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

החשיבות בבחירת כסאות מנהלים אורטופדיים

Notfound
בראש ובראשונה כסא המנהל מציג ויוצר את הרושם הראשוני שמטרתנו העיקרית היא שהוא יהיה הכי חיובי שנוכל כאשר לקוחות חדשים ואף ותיקים מגיעים למשרדנו, אך מעבר לכך הכסא אמור לאפשר למנהל לשבת בנינוחות במשרדו במשך שעות העבודה הרבות.

לפיכך, כדאי ההמלצה שלנו מניסיון היא לבחור כסאות מנהלים אורטופדיים שיאפשרו לאדם שאחראי על המשרד לשבת בנוח מבלי לגרום (לאורך זמן) נזק לגופו.

איכות – אינה מילה גסה


בעידן המודרני נדמה כי איכות חיים הפכה למילה גסה, אנו עובדים קשה, רצים ממקום למקום ועסוקים במרדף אחר הזמן. אנו עובדים על פרויקטים חשובים ומסמנים וי בסמארטפון החדש שרכשנו, אבל פחות משקיעים דווקא בפריט בו אנו עושים שימוש לא ממש חדש - הכסא.

אם תבחנו מקרוב תגלו כי במרבית המשרדים ישנם כסאות רגילים, זאת בשל העובדה שאנשים לא נותנים את חוות דעתם בנוגע לחשיבות של כסאות מחשב לישיבה בריאה ומועילה לגב, כי מסיבה לא מובנת הדבר נתפס כפינוק מיותר.

אך אל תתנו לשם להטעות אתכם- רכישת כסאות מנהלים עם משענת אורטופדית עשויה לשדרג את איכות עבודתו תפוקתו וביצועיו של היושב על הכסא. לפי מחקר שנערך על ידי המומחה בתחום דוקטור ג'ון טריאנו בעל דוקטורט בכירופרקטיקה, ישיבה על כסאות מנהלים לא נוחים מורידה מתפוקת העבודה של היושב ופוגעת בריכוז , גורמת לכאבים, אך מי שיושב על כסאות אורטופדיים זוכה לתחושה טובה יותר נשאר מרוכז לאורך זמן ומתמלא באנרגיות.

כסא מנהלים מומלץ

דגשים בבחירת כסאות מנהלים אורטופדיים


פריצת דיסק, כאבי גב, עקמת, כתפיים כפופות - אלו רק חלק מהתופעות הצפויות למנהלים שיבחרו להמשיך ולשבת על הכסאות הרגילים שלהם וככל שעולה הגיל זה רק מחמיר. ישנם מנהלים המשוכנעים כי הבעיה תיפתר באמצעות פעילות גופנית מה שנכון רק באופן חלקי. לא רק פעילות גופנית היא פתרון אלא גם רכישת כסאות שישמרו על הגב בזמן שאנחנו יושבים שעות על גבי שעות בפוזיציה שכמעט ולא משתנה.

כפי שנאמר קודם לכן, יש חשיבות רבה בבחירת כסאות מנהלים אורטופדיים אך לפני שאתם רצים לחנות הקרובה, כדי להצטייד בכסאות יש מספר דגשים שעליכם להביא בחשבון:

תמיכה לגב


בבחירת כסאות מנהלים כדאי לבחור כסא המעניק תמיכה לגב. לפיכך, בעת הרכישה כדאי לבדוק האם קיים קימור במשענת הגב. הקימור תומך בשקע באזור החוליות והמותניים (השקע המותני או בשמותיו המוכרים יותר בקהל מומחי בריאות הגב – לורוזה או לומבאגו) ובעיקר בחוליות המוכרות לכולנו L4-L5 אשר ברוב המקרים (40%-45%) בחוליות אלו מופיע התופעה הנקראת "פריצת דיסק" . בשונה מכסאות אחרים כסאות אורטופדיים הינם כסאות בעלי משענת גב גמישה המאפשרת לזוז באופן חופשי מה שמאפשר ליהנות מזרימת דם חופשית תוך שמירה על עמוד השדרה חוליות ומותן יציבים ובזווית המותאמת לשמירה עליהן.

דינאמיות


כאמור, כל אחד מאיתנו בנוי בצורה אחרת לגמרי וכולנו יושבים אחרת. לפיכך, אי אפשר לרכוש כסאות שאינם מאפשרים תזוזה. כסאות מנהלים אורטופדיים צריכים להיות בעלי מנגנון המאפשר התאמה למבנה הגוף. כמו כן, ניתן לרכוש כסאות בעלי מנגנון לבלימת זעזועים - המאפשר חופש תנועה ויציבות.

חשיבות הבד


בבחירת כסאות מנהלים אורטופדיים חשוב להביא בחשבון גם את הבד. במדינה שלנו בה השמש זורחת כל השנה יש חשיבות רבה לרכוש כסאות מרופדים בבד נושם, כזה המונע הזעה. אמנם תתקשו להאמין אבל איכות הבד משפיע על איכות הכסא.

לאחר שתבחרו את הכסא המתאים לכם ביותר תוכלו להרגיש את ההבדל כבר מהיום הראשון, אך גם תהיה לכם בעיה - לא ממש תרצו  לקום!