דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

דגשים חשובים בעת תכנון המשרד העסקי שלכם

Notfound

המשרד העסקי שלנו הוא המקום בו אנחנו עובדים ועליו להיות מתוכנן היטב על מנת שישרת את מטרתו ויעזור לנו ולכל העובדים בו, להיות יעילים ככל האפשר. מעבר לכך, משרד מעוצב ומשרד נעים לעין, הוא משרד אשר יוצר תחושת יוקרה ובמיוחד אם מדובר על משרד המקבל לקוחות. הבה נכיר מעט מספר דגשים חשובים בכל הליך תכנון משרדים ובמיוחד אם רוצים שהמשרד יהיה אפקטיבי ופונקציונאלי...

דגשים לתכנון המשרד

  • מקפידים על ריהוט משרדי נכון – ריהוט משרדי הכולל בתוכו לא מעט אלמנטים, חשוב מאוד לבחור ריהוט אשר ישרת את המשרד כעת וגם לתקופה העתידית הקרובה. תכנון משרדים נכון, יוביל לכך שתוכלו להרגיש בנוח במשרד שלכם וכך גם הלקוחות והעובדים שלכם.
  • כיסאות משרדיים חשוב ויתאימו לכמות העובדים ושיהיה גם כמה "ספייר". על הכיסאות להיות נוחים ומותאמים לשעות ישיבה מרובות. כיסאות משרדיים הם שונים מכיסאות רגילים, כיסאות אוכל או כיסאות המתנה, על כיסא משרדי להיות נוח ולהיות מותאם לישיבה ארוכה. כמו כן, הקפידו לבדוק את מקסימום המשקל שכל כיסא יכול לשאת.
  • דלפקי קבלה – משרדים המקבלים לקוחות, ראוי ויכילו דלפקי קבלה וככל שדלפק הקבלה יהיה איכותי יותר, כך הרגשת הלקוח המגיע והרושם הראשוני, יהיו טובים יותר. קיים מבחר רב של דלפקי קבלה ולכן חשוב מאוד לבחור את הדלפק המתאים ביותר וזה שיצליח לשרת את המזכירה שיושבת בו ואת המשרד עצמו (למשל: לא לגבות יותר מדיי מקום, לא לייצר חיץ מאביסי מדיי וכדומה).
  • ארונות משרדיים – את בחירת הארונות המשרדיים חשוב לעשות בחוכמה ולחשוב עתידית. אין ספק שארונות משרדיים חיוניים והכרחיים אך יש להם שימוש נוסף והוא יצירת מינימליזם. בעזרת ארונות משרדיים, נוצרים חללי אחסון וכך המשרד שומר על ארגון, סדר ומראה נקי.
  • דלתות פנים מעוצבות – דלתות פנים למשרד חייבות להיות דלתות פנים למשרד איכותיות וכאלו אשר יבטיחו מקסימום הפרדה וגם שליטה ככל האפשר ברמת הרעש. דלתות הפנים עתידות לייצר חללים נפרדים ואם מדובר במשרד המקבל לקוחות, חשוב מאוד שהדלתות יסננו רעשים.
    עיצוב ותכנון המשרד בדגש על דלתות פנים
    אחד הדברים החשובים ביותר הוא דלתות הפנים בתוך המשרד עצמו. הדלתות הללו הן מה שייצר את הפרטיות ויאפשר יצירת חללי עבודה נוחים ונעימים. דלתות פנים למשרד, בהחלט יכולות להיות דלתות פנים מעוצבות (ואף מומלץ אגב) וחשוב מאוד להקפיד לבחור את הדלתות המתאימות ביותר ואלו אשר יאפשרו לכם להתרחב בהמשך. במידה ולא תחשבו צעד אחד קדימה בעת תכנון המשרד, אתם עלולים למצוא את עצמכם מוכרחים לעבור משרד או לבצע עבודות שיפוץ מאסיביות ממה שתרצו בעתיד הלא נכון ולאחר כל שינוי או התרחבות במשרד. הקפידו על בחירת דלתות עמידות וכאלו אשר מחד יעניקו תחושת פרטיות ומראה מעוצב ומאידך לא יהיו מאסיביות מדיי ויגרמו לתחושת ניכור או הפרדה גסה מדיי.