דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

המדריך המלא עבור רכישת ריהוט משרדי

Notfound
החלטתם לפתוח בית עסק משלכם. השגתם כבר את תקציב לצורך הזה, שכרתם משרד המתאים לכל צרכיכם, עכשיו הגעתם לשלב המהנה והלא פחות חשוב של בחירת ריהוט משרדי המתאים למשרד החדש שלכם.

אם מדובר במשרד שאמור לקבל לקוחות במהלך היום, חשוב להשקיע מחשבה רבה בבחירת ריהוט משרדי. מכיוון שהצורה בה המשרד שלכם נראה יכולה להשאיר רושם רב על הלקוח ואף להשפיע על תפיסתו אתכם ואת טיב השירות שלכם. במידה ותרכשו רהיטים פשוטים ולא אסטטיים גם אם אתם נחשבים ל"תותחים" בתחומכם זה יכול להרתיע ואף להבריח את הלקוחות.

גם אם מדובר במשרד שלא מקבל קהל ותפקידו העיקרי הוא לאכלס את עובדי המשרד ואתכם במהלך יום העבודה, כדאי לבחור ריהוט משרדי איכותי, נוח ונעים. מהסיבה הפשוטה שלריהוט משרדי ישנה חשיבות רבה בתחושת הנוחות של העובדים במקום העבודה ולקבוע אם השהות בו היא נוחה עבורם. לקריטריון זה יכולה להיות השפעה רבה על הפרודוקטיביות של העובדים, על הרצון שלהם לעבוד ואף על הלויאליות שלהם כלפי מקום העבודה.

לא משנה מהי מטרתו של המשרד אותו פתחתם ואילו שירותים הוא מספק. לפחות בשלב הראשוני, כדאי להשקיע בריהוט משרדי ולבחור ריהוט איכותי, נוח יפה ונעים לעיניים וחשוב לא פחות ריהוט המתאים לסוג השירות אותו אתם הולכים לתת במשרד.

ריהוט משרדי מעוצב

ריהוט משרדי – שלבי הבחירה


מתכננים לרכוש ריהוט משרדי, מה מומלץ לעשות ולהכין לפני שאתם בוחרים את הריהוט למשרד שלכם? בשלב הראשון, חשוב שתהיה לכם איזו תמונה כללית איך אתם רוצים שהמשרד שלכם יראה. תוכלו לשאוב רעיונות ממגזינים, אתרי אינטרנט או ביקור במשרדים המספקים את אותו השירות כמו שלכם. חשוב להחליט, איזה ריהוט משרדי אתם רוצים שיהיה במשרד (דלפק, שולחן, ספה וכדומה) ולכמה יחידות תזדקקו מכל פריט (2 ספות, 5 כסאות מסתובבים, 3 שולחנות גדולים, 4 שידות וכדומה). כדאי, שיהיה לכם כיוון ראשוני לגבי הצבעים והסגנון העיצובי של אותו ריהוט משרדי אשר אתם מחפשים עבור המשרד שלכם.

בשלב הבא ,חשוב לרדת לפרטים הקטנים ולתכנן איזה סוג של ריהוט משרדי יתאים למשרד שלכם ומה הפונקציות שחשוב לכם שיהיה לו. חשוב מאוד, לשים דגש גם על הפרקטיות של הריהוט ולא רק על המראה העיצובי שלו. כדאי למדוד את חדרי המשרד ולתכנן מה הגודל של הריהוט המשרדי הגדול אותו אתם מעוניינים לרכוש. לדוגמא, מהו גודל הדלפק בכניסה למשרד.

כשאתם ניגשים לשלב בו אתם בוחרים ריהוט משרדי, חשוב לבחון את הפרקטיות של הריהוט. למשל, כאשר אתם מגיעים לבחור כסאות ואתם יודעים שהעובדים במשרד יבלו וישבו עליהם שעות רבות בכל יום. חשוב לבדוק את הנוחיות של הכיסאות ואם הם אורטופדים ועונים על התקנים בתחום. חשוב גם לבחון את ההתאמה בין הרהיטים שולחן נמוך לא יתאים לכסא גבוה ולהפך, ריהוט משרדי חשוב לבריאותך וכן לבריאות העובדים.

ריהוט משרדי – הוצאה כספית


כשרוכשים ריהוט צריכים להיות מוכנים לעובדה שמדובר בהוצאה לא קטנה. על אחת כמה וכמה אם מדובר בריהוט משרדי. עלות ריהוט משרדי מתחילה בעשרות אלפי שקלים ויכולה בקלות להגיע גם למאות אלפי שקלים. תלוי כמובן בסוג הריהוט, באיכותו ובכמות הפריטים אותה נרכוש. חשוב לזכור, שמדובר בהוצאה חד פעמית ובמידה ונשקיע בריהוט משרדי איכותי וכחלק מזה (מה לעשות) גם יקר זה יכול מאוד להשתלם לנו מאוד בהמשך.

ישנו מבחר גדול של פריטי ריהוט משרדי ושלל סוגים מכל פריט. איך אפשר בכל זאת שלא ללכת לאיבוד ולא להיגרר להוצאות מיותרות עם רכישת ריהוט משרדי, שבשורה התחתונה לא בטוח שישמש אותנו תמיד? אפשרות אחת העומדת בפניכם, היא לפנות לייעוץ של אדריכל או איש מקצוע אחר בתחום, אז נכון מדובר בהוצאה כספית נוספת, אבל בשורה התחתונה זה יכול להשתלם. מכיוון שאיש המקצוע ייקח בחשבון את הפרמטרים החשובים לכם בבחירת ריהוט משרדי כולל העלויות וימנע מימכם בזבוז של זמן רב וכאמור זמן זה כסף. דרך נוספת לחסוך כסף, היא לעשות סקר שוק מקיף. אומנם יש מספר רב של חברות המספקות ריהוט משרדי וזה יכול לקחת המון זמן אבל זה שווה. תוכלו למצוא את אותו הרהיט בדיוק בהפרש של מאות שקלים. כדאי גם לא להתעצל ולא בהכרח לרכוש את כל הריהוט במקום אחד. יכול להיות שחנות מסוימת תציע כיסאות במחיר נמוך אבל השולחנות יהיו במחיר גבוה לעומת חנות או רשת אחרת ששם תהיה סיטואציה הפוכה.

רהיטי משרד

מה לוקחים בחשבון שרוכשים ריהוט משרדי


כאמור, תפקידו של ריהוט משרדי הוא לענות על פונקציות רבות. כל פריט ממערכת הריהוט ממלא פונקציות אחרות וצריך להתאים ולמלא את צרכיו בצורה הטובה ביותר שאפשר עבור תפקודו של המשרד. אם יש לכם צורך לדוגמא בריהוט משרדי כמו דלפק קבלה בכניסה למשרד, (הנכלל בריהוט משרדי) חשוב לקחת בחשבון פרמטר כמו, שמדובר בריהוט הראשון אותו רואה מי שנכנס למשרד ופריט ריהוט זה יכול להוות את הרושם הראשוני, של מה יחשבו הלקוחות או הקולגות על המשרד שלכם. לכן חשוב מאוד איך הדלפק יראה ומה הוא ישדר למבקרים במשרד.

לחדר הישיבות, שם מתנהלות ישיבות חשובות ולעיתים אף קריטיות למשרד, חשוב לבחור ריהוט משרדי מכובד. שולחן ישיבות ארוך ואיכותי וכסאות נוחים. חשוב להתאים את מיקום הריהוט המשרדי ולקחת בחשבון את התאורה ואת שקעי החשמל. למשל אם השהות בחדר ישיבות כוללת שימוש במסך חשוב שהמיקום של המסך יהיה מול הכיסאות והשולחן ולצורך זה כדאי לקחת בחשבון את מיקומם של השקעים.

ריהוט משרדי כולל גם פתרונות אחסון שונים. בדרך כלל עבודה במשרד מצריכה שימוש בקלסרים, כלי כתיבה, מחשבונים, תיקיות ועוד פריטים רבים ובשביל שהמשרד יראה מסודר ואסתטי. חשוב לדאוג להצטייד במגרות, ארוניות, תאים ופרטי ריהוט משרדי נוספים שלא יפגעו בעיצוב המשרד.

כסאות משרדיים


כשאתם רוכשים ריהוט משרדי ומגיעים לשלב של בחירת הכיסאות המשרדיים, חשוב לזכור כי מדובר בפריט אשר ישמש אתכם ואת עובדי המשרד שעות רבות ביום. לכן חשוב להשקיע זמן ומחשבה בבחירתם של הכיסאות המשרדיים .

שוק הכיסאות המשרדיים בפרט כמו כל שוק הריהוט משרדי התפתח וגדל מאוד בשנים האחרונות. פונקציות שפעם לא נלקחו כמעט בחשבון הפכו חשובות. המודעות והתקנים העולמיים לשמירה על בריאות הגב ועל ישיבה נכונה מול המחשב הפכו את הליך הבחירה של הכיסאות המשרדיים להליך שונה מבעבר.

כשבוחרים ריהוט משרדי חשוב לדעת שיש חומרים, גדלים וצורות רבות ושונות לכיסאות המשרדיים. ישנם כיסאות מסתובבים, ישנם נייחים, יש כסאות עם ריפוד או בלי, יש כסאות משרדיים מעוצבים ויש קלאסיים ופשוטים.
ריהוט משרדי מיוצר באופן נוח במיוחד עבור משרדים, לכן ניתן למצוא מגוון רהיטים, כגון: כיסאות משרדיים המיוצרים עם גלגלים לניוד קל יותר ומערכות שונות לכיוון המשענות וגובה הכיסא לנוחות מרבית. כיסאות משרדיים מיוצרים מחומרים פלסטיים, מתכות וריפודי בדים אווריריים על מנת ליצור שילוב של עיצוב מרהיב וריהוט יעיל.

אז איך בכל זאת נבחר את הכיסאות הנכונים מתוך המבחר העצום. כמו הליך בחירת שאר פריטי ריהוט משרדי? גם כאן ניקח בחשבון למה הכיסאות משמשים. האם מדובר בכיסאות לעובדים המצריכים ישיבה ארוכה או ללקוחות הממתינים. מה מידת ההתאמה של הכיסאות עם שאר הריהוט המשרדי. אם מדובר במספר מצומצם של עובדים שקיימים במשרד אפשר להתאים להם גם את הכסא באופן אישי בהתאם לגובהם ולהעדפות שלהם.

רהיטים למשרד

עיצוב ריהוט משרדי


משרד הכולל ריהוט משרדי מרשים ואסתטי יכול לתרום גם לתחושה ואף לפרודוקטיביות של העובדים בו, מכיוון שיש לו השפעה ישירה על כמה נעים ונוח לעובדים לשהות במשרד. בנוסף יכול ריהוט משרדי גם לתרום בעקיפין לעסקים של המשרד, לקוחות שמגיעים למשרד ומתרשמים ממנו.

חשוב לבחור ריהוט משרדי המתאים לסביבת העבודה ולרוח החברה והעובדים שלה. אם מדובר לדוגמא, במשרד פרסום בו רוב העובדים צעירים ומטרת המשרד וחזונו הוא לשדר משהו צעיר ויאפי, יש לבחור ריהוט משרדי מתאים, פריטים צבעונים, שיקיים וייחודיים המתאימים לרוח המשרד ולעובדיו. אם מדובר במשרד של חברה הרוצה להשרות אווירה ביתית וחמימה על עובדיה ומבקריה, יש לבחור פרטי ריהוט משרדי העונים על הצרכים האלו.

מומלץ לבחור קו עיצוב אחיד לריהוט משרדי, אחידות העיצוב מעבר לעובדה שהיא בדרך כלל תראה יותר טוב באופן ויזואלי, גם יכולה להשפיע באופן חיובי על ריכוז העובדים. כדאי לקנות פריטים המותאמים אחד לשני לדוגמא כסא יחד עם השולחן המיועד לו, בכדי שיתאימו זה לזה.

לסיכום, בחירת רהיטים למשרד קובעת את עיצוב המשרד והחשיבות של משרד מהמעוצב נכון היא גבוהה גם לעובדי המשרד וגם ללקוחות. למשרד מושקע המעוצב בצורה נכונה יש יכולת השפעה על חלק מהצלחת החברה.

מה כולל הריהוט המשרדי


לפני שבכלל נתחיל לבחור ריהוט משרדי, כדאי שנדע באילו פריטי ריהוט מדובר. מומלץ להכין מראש רשימה מסודרת של כל הריהוט לו אנו זקוקים בשביל המשרד שלנו. כדאי לערוך מחקר באינטרנט על כל סוגי פרטי הריהוט המשרדי הקיימים ולבחור מה ביניהם הכרחי למשרד.

ריהוט משרדי כולל את כל סוגי השולחנות במשרד – החל משולחנות מחשב ושולחנות ישיבה, דרך שולחן לחדר ישיבות, שולחן מנהל ועד שולחנות פלסטיק לחדר האוכל או בשביל עמדת הקפה במשרד.

עוד פריט מתחום הריהוט משרדי אשר חשוב שימצא במשרד הוא הכיסאות איכותיים. חשוב שיהיו במשרד כסאות לכל צורך: כסאות ישיבה מול מחשב, כסאות מהודרים לחדר ישיבות, כסאות או ספות לחדר המתנה, כסאות פלסטיק לחדר האוכל ומערכות ישיבה לכל צורך אחר של המשרד.

פתרונות אחסון חלק מריהוט משרדי הם כל אותם רהיטים המספקים פתרונות אחסון של חפצים ושל ציוד משרדי וחשיבותם קריטית בשביל הסדר והניקיון במשרד. כונניות, מגירות, כוורות, תאים, עגלות ומדפים. ריהוט משרדי כולל גם רהיטים נוספים רבים כמו: עמדת קבלה, מערכות מדולאריות, מערכות המתנה, מנורות שולחן ועוד שלל פריטים ורהיטים ייחודיים. הכול כמובן בהתאם לצרכי המשרד ובהתאם להעדפות של בעלי המשרד.