דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

השכרת משרדים מרוהטים

Notfound
העלאת מחירי השכירויות היא תופעה לא מפתיעה אף צפויה בשנה האחרונה, אבל האם ישנה אפשרות לנקוט בפעולה זו, להשיג תשואה גבוהה ואף לגרום לצדה השני כלומר השוכר להרגיש נשכר ומורווח. עובדה ידועה היא שכאשר לקוח/שוכר מרגיש שהרוויח כתוצאה מהעסקה בין אם מדובר בדירה או כל מוצר או שירות אחר, נאמנותו תהיה גבוהה הרבה יותר מלקוח אשר מרגיש ובמקרים מסוימים אף נותנים לו להרגיש שהוא יצא "פראייר".

האם ישנה אפשרות להעלות את שכירות המשרד בתוספת הריהוט?


אחת האפשרויות להעלות את מחיר הדירה ואת אחוזי התשואה, היא באמצעות השקעה בפנים הנכס ובנראות הנכס. לדוגמא, משרדים מרוהטים להשכרה, ישנם כאלה אשר בוחרים לרהט את המשרד מבלי להשאיר את הריהוט לאחר מסירתו לצורך המחשה של אפשרויות העיצוב והנראות האפשרית של המשרד והתאמתו לפעילות המשרדית המשתנה.

המחשת המראה העתידי האפשרי של המשרד באמצעות ריהוט, כסאות, שולחנות מחשב מעוצבים ופריטי עיצוב משלימים בעלי חזות עשירה ויוקרתית תאפשר לכם ליצור רושם יוקרתי יותר מאשר אילו הייתם מציגים את המשרד באופן הריק והעירום שלו. בסיכומו של עניין חשוב מאוד שתוכלו לאפשר ללקוחות והדיירים העתידיים שלכם לחלום ולפנטז על השהות והתוכניות העתידיות שלהם במשרד. ברגע שהצלחתם להשיג מטרה זו וגרמם לדייר הפוטנציאלי לחלום, לא זאת בלבד שיותר מחמישים אחוז מעבודת השיווק כבר נעשתה, אלא העלאת מחיר הנכס והעלאת מחיר השכירות לא נראית כל כך בדיונית....

השכרת משרדים מרוהטים

האם אתם מעוניינים בדיירים ושוכרים נאמנים? השקיעו בריהוט וציוד


כפי שדנו בפתיח לקוחות ודיירים נאמנים ומהימנים אלה דיירים אשר מרגישים שמשקיעים ומטפחים אותם. השארת הריהוט במידה והלקוח מעוניין בכל יגרום לו לחוש כי הרוויח על אף התשלום הגבוהה של השכירות. התעניינות, דאגה ובדיקה כי כל הדרוש לדייר העתידי, נמצא במשרד תאפשר לכם לשמור על תקופת שכירות ארוכה ומשמרת ככל האפשר – שוכרים לטווח ארוך הם רווח בטוח שמעניק אפשרות להעלאת הדרגת של מחיר השכירות מבלי לחפש דיירים חדשים בטווחים קצרים.

השקעה בקניית ריהוט משרדי חדש ובפרזול היא בין האופציות העיקריות והמרכזיות שיאפשרו לכם לשמור על רווח משמעותי במחיר השכירות.

יחד עם זאת, על אף כל הנאמר, שוכרי משרד לא מעטים מעדיפים להגיע עם הריהוט המשרדי שלהם, כך שהתוכנית הראשונה ליצירת אותה פנטזיה ואותן אפשרויות עיצוב והצגת אפשרויות הנוחות, יעניקו לכם את האופציה להעלות את שכירות המשרד רק כתוצאה מהרעיון והאדריכלות הקיימת.