דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

מה חשוב לדעת כשבוחרים כיסא גיימר לילד?

Notfound
עמדות גיימינג הפכו בשנים האחרונות לעמדות המחשב הפופולאריות ביותר בקרב בני נוער וחובבי גיימינג בכל גיל, כאשר אחד מפריטי הריהוט המרכזיים המאבזרים כל עמדת גיימינג הוא כיסא גיימינג מקצועי המאפשר לכל שחקן לבלות במשך שעות מול משחקי הגיימינג האהובים עליו. במאמר שלפניכם תוכלו למצוא מספר נקודות חשובות לבחירת כסאות גיימרים היכולים להתאים לכל עמדת משחקי גיימינג.

נוחות מעל הכול!


התנאי הראשון והבסיסי ביותר לבחירת כסא גיימר הוא נושא נוחות הישיבה הממושכת על גבי הכיסא. גיימרים מקצועיים וחובבים כאחד, מקדישים שעות רבות לצורך משחקי גיימינג כאלו ואחרים, ולכן, כל כיסא גיימרים חייב לספק נוחות מקסימאלית לעושים בו שימוש גם לאחר מספר שעות ממושכות של ישיבה. ישיבה ממושכת מול המחשב עלולה להוביל לבעיות פיזיולוגיות כאלו ואחרות במשך הזמן, ולכן, חשוב לבחור כסאות גיימינג המספקים נוחות מקסימאלית גם לאחר ישיבה ממושכת ורבת שעות (ברצף) מול המחשב.

כסאות גיימינג

התאמה לגיל השחקן


הפופולאריות של משחקי מחשב ומשחקי וידיאו בקרב כלל האוכלוסייה, הובילה לייצור כיסאות גיימינג לכל שכבת גיל, החל מכיסאות גיימינג המותאמים לילדים בטווח הגילאים 7 עד 13, דרך כיסאות גיימינג המותאמים לבני ובנות נוער בגילאים 13 עד 18 ועד לכיסאות גיימינג המותאמים לנשים וגברים בגילאי 20 ואילך. כיום, תוכלו למצוא מספר הולך וגדל של דגמי כסאות גיימינג בעלי מנגנוני התאמה לגילאים שונים, כאשר כל מנגנון מאפשר התאמה על פי גובה, זווית המשענת הרצויה וגובה משענות הידיים. לגיימרים צעירים יותר מומלץ לרכוש כסאות המשלבות בתוכן כריות תמיכה לגב התחתון. התאמת כיסא לילד בטווח הגילאים 7 עד 18, חייב להיעשות בהתאם לשלב ההתפתחותי בו מצוי ילדיכם.

איכויות הכיסא


כאשר אנו מדברים על איכויותיו של כיסא גיימרים כזה או אחר, אנו מדברים למעשה על השילוב בין עיצוב הכיסא לבין חומרי הגלם מהם הוא מיוצר, וכל זאת תוך התייחסות לתחזוקת הכיסא בכל הקשור ליכולות הניקוי שלו בקלות ובנוחות. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של דגמי עיצוב שונים של כסאות גיימינג, כאשר כל כיסאות הגיימניג המעוצבים והטרדניים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים המבטיחים לכם עמידות גבוהה לאורך שנים. פרמטר נוסף לבחירת כסאות גיימינג הוא נושא האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה, וחשוב לבדוק מה כוללת האחריות.

אופיס סטייל מציגה: כסאות גיימינג בהתאמה אישית מלאה!


רוצים להפתיע את ילדיכם בכיסא גיימינג איכותי ומעוצב? תוכלו למצוא אצלנו באתר של אופיס סטייל חנות ריהוט משרדי מספר דגמים מובילים של כיסאות גיימינג איכותיים ועמידים המספקים נוחות מקסימאלית לילדיכם גם לאחר שעות ממושכות של ישיבה מול המחשב. כנסו עכשיו לקטגוריית כסאות גיימינג ובחרו לעצמכם את הכסא המותאם ביותר לילדים בהתאם לפרמטרים המופיעים לעיל. כמו כן, תוכלו להיוועץ איתנו לפני כל רכישה וליהנות משירותי ייעוץ מקצועיים לבחירת כיסא הגיימרים המומלץ ביותר עבורכם.

כסא גיימר startak red2