דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

טיפים לשדרוג חוויית הלקוחות ועובדי המשרד

Notfound

בעידן המודרני, משרדים הופכים למקומות שוקקי חיים והעובדים מבלים בהם יותר ויותר שעות במהלך יום העבודה. אומנם יש מגמה –בעיקר בהייטק- של עבודה מהבית, אך מי שעובד מהמשרד עושה זאת יותר שעות ביום ממה שהיה מקובל בעבר. בשביל שהעובדים יגיעו לעבודה בגישה חיובית ויעבדו בצורה פרודוקטיבית- צריך לדאוג להם לחוויה חיובית במשרד. גם הלקוחות מגיעים מידי פעם לביקור קצר במשרד. לקוח שבא לקבל שירות או לקוח חדש שבוחן אפשרויות, מצפים לראות משרד שעובד ומתפקד בצורה מיטבית. חווית ביקור טובה תשאיר עליהם רושם טוב ותשאיר אותם לקוחות מרוצים של המשרד. אם אתם מנהלים משרד וברצונכם לשדרג את חוויית הלקוחות ועובדי המשרד שלכם, הנה כמה טיפים שבטוח יעשו עבודה טובה בעניין.



פינת ישיבה מעוצבת


היום בכל חברות הטכנולוגיה וההייטק כבר מבינים שחשוב להשקיע בפנאי של העובדים כמו גם של הלקוחות. החברות הללו משקיעות כספים רבים בפינות ישיבה מיוחדות ומעוצבות, כאלו שיהיו גם נוחות וגם פרקטיות. פינת ישיבה מעוצבת ונוחה במשרד תאפשר ללקוחות ולעובדים ליהנות מהמתנה או מנוחה נעימה, תאפשר להם לנקות את הראש וכן, על פי מחקרים עדכניים היא גם משפרת את ביצועי העובדים. היא יכולה להיות בצבעים שונים שמתאימים לתחום עיסוקו של המשרד – צבעים חמים וכפריים, שקטים ומופנמים או קצביים ו"רועשים".


 

כורסאות המתנה דמוי עור

מכונת קפה למשרד


פינת הקפה היא המקום בו נפגשים העובדים בהפסקה ונהנים מאספרסו או קפוצ'ינו טוב, היא גם המקום בו הלקוחות יכולים להרגיש בנח ולהכין לעצמם שתייה חמה כשהם מחכים לפגישה.


אם אתם רוצים להעניק חוויה טובה לבאי המשרד- מומלץ לרכוש או לשכור מכונת קפה למשרד קפה כמו קפה - תמיד עושה את העבודה. מכונת קפה משדרת השקעה בעובדים, בספקים, בלקוחות ובכל מי שמגיע למשרד. מכונה איכותית מאפשרת ליהנות מחוויה מעוררת וריחנית שתמיד עושה כיף. לא משנה אם המכונה תעבוד עם קפה טחון, קפסולות או פודים, עצם הנוכחות שלה משדרת חוויה ברמה אחרת. מכונת קפה מומלצת ואיכותית היא היום אביזר בסיסי שכל משרד צריך להתאבזר בו, אביזר שאין ספק שהתועלת ממנו עולה משמעותית על ההשקעה.



משרד שהוא בית


המשרד הולך והופך לאט לאט לביתם השני של לא מעט שכירים. הם עובדים היום שעות מרובות יותר מבעבר כפי שציינו וכמה שהמשרד יספק להם תחושה חמה וביתית, כך יהיה להם נעים יותר לשהות בו כל כך הרבה שעות. כך גם ההשפעה על הלקוחות, כשהם מגיעים למשרד שמשדר חום וביתיות הם מרגישים בטוחים יותר והסיכויים שהם יעשו עסקים עם המשרד, גדלים. איך יוצרים תחושה ביתית? בנוסף לפריטי ריהוט משרדי נוחים, מוסיפים תמונות ממוסגרות של העובדים עם הילדים, תולים ציורים של ילדי העובדים בעמדות העבודה שלהם, ומוסיפים אביזרים אישיים לשימוש העובדים.



תאורה


תאורה נכונה גם יוצרת אוירה נעימה יותר ופחות נוקשה וגם מסייעת לעבוד בנוחות רבה יותר על מחשב ועם פחות כאבי ראש. חשוב לאפשר גם כניסה של אור טבעי שיוצר חמימות ותחושה נעימה לעובדים, ללקוחות ולעוברים ושבים במקום.


שדרוג חוויית הלקוחות ועובדי המשרד תחזור אליך המנהל במהירות. העובדים יעבדו טוב יותר ויגדילו את הכנסות המשרד והלקוחות ירגישו שהגיעו למקום בו הם מרגישים נוח יותר להשאיר בו את כספם. זהו רק מקבץ קטן של טיפים ויש כמובן עוד לא מעט דרכים לשדרג את החוויה במשרד.