דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

ייעול וארגון המשרד באמצעות ארונות הזזה משרדיים

Notfound

בכל הקשור לריהוט משרדי, אין ספק שאחד הפרמטרים החשובים לנו הוא נושא העיצוב שמשפיע גם על האווירה במשרד, וגם על התדמית שאנו משדרים כלפי חוץ. יחד עם זאת, פרמטר שחשוב עוד יותר מעיצוב הוא הפרמטר של עבודה יעילה ותחושת סדר וארגון במשרד, פרמטר המשפיע ישירות על התפוקה במשרד ועל ביצועי העסק. בדיוק מהסיבה הזאת, כאשר אתם מרהטים את המשרד שלכם אתם רוצים לקחת בחשבון את הפרמטר הזה לפחות באותה מידה בה אתם דואגים לעיצוב ולאסתטיקה של המשרד.



סגנון הארונות הפופולרי ביותר


אחד מסוגי פריטי הריהוט שמעניק לכם את השילוב האולטימטיבי בין עיצוב ובין ייעול וארגון הם ארונות הזזה משרדיים. המדובר על ארונות משרדיים לכל דבר שמה שמבדיל אותם מיתר הארונות המשרדיים היא העובדה שהדלתות שלהם הן דלתות הזזה, ולא דלתות ציר. למעשה, היום ניתן למצוא הרבה יותר משרדים בהם ישנם חדרי ארונות  מאשר משרדים בהם עושים שימוש בארונות עם דלתות ציר.


ארון משרדי

השתלבות טובה יותר במרחב המשרדי


הסיבה לכך היא מאוד פשוטה והגיונית. דלת ציר היא דלת הנפתחת אל תוך חלל החדר ודורשת חישובי מרחב רק עבור פתיחת הדלת, בעוד שדלת הזזה אינה דורשת שטח נוסף בחדר. דלת הזזה היא גם דלת המשתלבת טוב יותר עם המבנה הכולל של הארון, וגם לאחר שנים של שימוש, הדלת תישאר בדיוק כפי שהייתה בהתחלה, ולא תצטרכו לחוות את המצבים של דלת ציר שכבר נוטה על צידה.



נוחות העבודה עם הארון משפיעה על יעילות העבודה במשרד


זה אולי ישמע קצת מוזר, אבל כאשר לא נוח לנו לפתוח את הארון, אנחנו לפעמים נעדיף שלא לפתוח אותו ולמצוא פתרון אחר. מבחינת העבודה במשרד, זה אומר שאם פתיחת הארון במשרד לא תהיה נוחה לעובדים, ייתכנו לא מעט מצבים בהם העובד יעדיף למשל להסתמך על הזיכרון שלו, מאשר לגשת לארון ולבדוק את הדברים לאישורם.


כאשר אתם עושים שימוש בארון עם דלתות ציר, השימוש בארונות אלה מתבצע בדרך כלל בתוך סביבה צפופה מכיוון שהדלת נפתחת כלפי פנים החדר, ואולי מתנגשת בכוננית של המדפסת, או אולי מותירה רק מרחב קטן לעמידה וחיפוש בתוך הארון. והכל משפיע בסופו של דבר על השורה התחתונה של העסק עם הנושאים האלה לא תצטרכו להתמודד כלל כאשר מדובר על ארונות הזזה משרדיים. הדלתות נפתחות לרוחב מבנה הארון, הן אינן תלויות בריהוט משרד ובסידור החפצים שמסביב, ולכן קל יותר לעבוד איתן. את כל הדברים האלה אפשר לתרגם בסופו של דבר ליעילות ולעבודה מאורגת יותר במשרד, ואת אלה בתורם אפשר לתרגם לשורה התחתונה של העסק, לביצועי העסק לתפוקת העובדים ולרמת הדיוק של העבודה המבוצעת במשרד, והנה לכם סיבה טובה והגיונית מדוע כדאי להכניס למשרד ארונות הזזה משרדיים.