דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

כורסאות ישיבה מעוצבות לעמדות המתנה

Notfound

במקומות שונים יש כורסאות ישיבה לעמדות המתנה בעלות מבנה דינמי. כשהרגליים והידיות עשויות ניקל והריפוד דק ואוורירי. במשרדים יוקרתיים ניתן למצוא כורסאות יוקרתיות יותר, נוחות ומפנקות, שניתן "לשקוע" בהן.


בשונה מכורסאות לעמדות המתנה, אשר אמורות להיות בעיקר נוחות, כורסאות לסלון אמורות בנוסף להיות איכותיות ומעוצבות. מדובר בפריט ריהוט שהוא אביזר נוחות מובהק. מאחר שרבים יושבים על כורסאות זמן ממושך, הן באירוח והן בצפייה בטלוויזיה, הם משקיעים לא מעט כסף בבחירת כורסאות אורתופדיות, בעלות טקסטורה יפה, בעיצוב ש"מתכתב" עם החזות העיצובית של הסלון.


כורסת המתנה



בחירה מוקפדת של כורסאות המתנה


בחירת כורסאות המתנה למשרד נעשית בקפידה, לאחר סקר שוק מפורט. לרבים מהרוכשים כורסאות חשובה הנוחות והפינוק. כורסאות מתכווננות עם אפשרות שינוי תנוחת ישיבה עד כדי שכיבה, עם משענת נוחה ומפנקת לראש ולידיים, עם הדום משלים.


השוק לא רק מחליף צבעים ללא הרף - גם דגמים. מה שנחשב אתמול לטרנדי, חדשני ועדכני עלול להתיישן כבר מחר... כורסאות מעוצבות מהוות חלופה טבעית ונוחה לספות. יש מי שבוחרים לעצב באמצעותן את הסלון, אשר הן מהוות בו פריט מרכזי.


כורסאות מרגיעות - יש מי שבוחרים בכוונת מכוון כורסאות עם מנגנון נדנוד. התנועה המונוטונית, המתונה והאחידה, מרגיעה אותם יותר מכל. השיקול הכספי הוא תמיד שיקול חשוב ומרכזי ברכישת כורסאות, אבל כשהמבחר כה גדול וכה מגוון, תמיד ניתן למצוא כורסאות שהתקציב שלכם יכול לאפשר את רכישתן.


בעוד כורסאות לעמדות המתנה לא חייבות להיות מעוצבות - רצוי שיהיו נוחות, במיוחד כאשר נדרשת המתנה ממושכת - תנאי הסף לרכישת כורסאות לבית הם: נוחוּת, פרקטיוּת ויופי (עיצוב מרהיב). אלה תנאים סבירים שלא אמורים להקשות על מציאת הכורסה המתאימה והנוחה לכם.


מעטפת הכורסה, הציפוי שלה, עשוי להיות מחומרים שונים. ציפוי בד עלול להיות חשוף ללכלוך ולכתמים וקשה יותר לניקוי, בעוד ציפוי עור או דמוי עור עלול לגרום ליושבים, בעיקר בקיץ, להזעה. לכל חומר יתרונות וחסרונות.


בעוד אין לנו אפשרות לבחור את הכורסאות המיועדות להמתנה, אלא אם אנחנו בעלי משרד וממילא חופשיים לבחור את הכיסאות לעמדת ההמתנה בו כאוות נפשנו או על פי מה שמאפשר לנו התקציב העומד לרשותנו – כאשר אנחנו מתכננים רכישת כורסאות לבית אנחנו יכולים לממש את חופש הבחירה שלנו.


על מנת לבחור את "כורסת החלומות" שלכם אתם מוזמנים להיחשף אל המגוון הרב ובו כורסאות מנהלים עם קווים ישרים או מעוגלים, עם ריפוד רך או עבה, מבד או מעור ועוד.