דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

כך תעצבו משרד חדש עם אופיס סטייל

Notfound
עיצוב משרדים היא ללא ספק משימה מורכבת ומאתגרת המחייבת אתכם לבצע התאמות עיצוביות בין גודל ושטח המשרד לבין אופן חלוקתו והתאמתו לצרכי היומיום של העבודה השוטפת העתידה להתקיים בתוך שטח המשרד. כאשר ניגשים לעיצוב משרד חדש אותו שכרתם או רכשתם לצרכי פעילות בית העסק, חשוב להגדיר בראש ובראשונה את סוג המשרד ואופי הפעילות בתוכו: האם מדובר במשרד המיועד לצרכי אירוח ישיבות ופגישות עסקיות באופן תדיר וקבוע, האם מדובר במשרד אותו עתידים לפקוד (באופן יומיומי וקבוע) לקוחות וכדומה.

עיצוב משרד מתחיל בחשיבה מקדימה על התשתיות הנחוצות לכם בשטח המשרד


היבטים אלו ונוספים הקשורים לסוג ואופי המשרד, עתידים להשפיע באופן ישיר על תהליכי התכנון והעיצוב של גודל המשרד העומד לרשותכם ובעיקר על אופן חלוקתו והתאמת כל אחד מהחללים לצרכי העבודה היומיומית מתוך שטח המשרד. חשוב לציין שהיבטים אלו נבדקים תחילה לא למטרות התאמת הסגנון העיצובי לשטח המשרד אלא בעיקר לצרכי תכנון התשתיות הנדרשות לצרכי המשרד, לדוגמא: במידה ומדובר במשרד בו מתקיימות ישיבות באופן תדיר וקבוע חשוב לתכנן חדר ישיבות גדול ומרווח המשלב בתוכו את כל התשתיות הנדרשות לצרכי תפעול ישיבות ופגישות עסקיות. במקרים בהם אתם נדרשים לחדר אוכל ומטבחון בשטח המשרד, חשוב לייצר תשתית ראויה לכך עוד במסגרת ההכנות המקדימות להליך עיצוב המשרד.

בוא ריהוט לחדרי ישיבות >> לחצו כאן 

 

כיצד בוחרים ריהוט למשרד?


לאחר שהגדרתם לעצמכם את צרכי המשרד בכל הנוגע לתשתיות המקום, חשוב להתחיל לבצע התאמות עיצוביות לאופי המשרד וצרכי העבודה היומיומית מתוכו. לצורך כך, חשוב לזכור שעיצוב משרדים מיושם בעיקר בהתאם לאופי וסוג המשרד, כאשר קיימים הבדלים בין עיצוב שטח משרד המיועד למשרדי ראיית חשבון ועריכת דין לבין עיצוב שטח משרד המיועד לחברות הייטק ומיזמי סטארט-אפ כאלו ואחרים. יחד עם זאת, בשני המקרים, חשוב להפקיד על רכישת ריהוט משרד יוקרתי המותאם לאופי הפעילות העסקית במקום, כאשר גם המונח ריהוט יוקרתי משתנה בהתאם לאופי הפעילות המשרדית המתקיימת במקום. לצורך העניין, ריהוט משרדי לחברות הייטק לעומת ריהוט משרדי לעורכי דין, שונה באופיו לא רק בסגנון העיצובי שלו אלא גם בבחירת חומר הגלם מהם מיוצרים פריטי הריהוט. במשרדים לעורכי דין לצורך העניין, נעשה שימוש רב בפריטי ריהוט המיוצרים מעץ מלא המשרד יוקרה ואמינות ואילו במשרדי חברות הייטק נעשה שימוש רב בפריטי ריהוט המיוצרים מחומרי גלם שונים כגון: מתכת, פלסטיק וזכוכית המשדרים בין היתר חדשנות, עדכניות וכדומה. כמו כן בחברות הייטק תוכלו למצוא שילוב של כסאות בר לנוחות שלכם, כסאות גיימינג בתור כסאות עבודה כאשר במשרד של עורך דין לתעבורה למשל, זה לא יקרה (:.

כך או אחת, בחירת ריהוט לשטח המשרד חייבת להיעשות בהתאמה מלאה לצרכי העבודה היומיומית ולעיצוב הקונספטואלי של סביבת המשרד. כאשר ניגשים לרכוש מערכות ריהוט למשרד, חשוב לרכוש פריטי ריהוט משרד פרקטי, כאשר הנטייה המקצועית כיום היא לרכוש ריהוט ארגונומי המיועד למקומות עבודה בהם שעות העבודה הן ארוכות יותר. ריהוט ארגונומי הוא למעשה ריהוט אשר תוכנן בצורה המיטבית ביותר לתנוחות הגוף השונות בזמן ישיבה לאורך זמן.


עצות נוספות לעיצוב משרדים


כאשר אתם ניגשים לעצב את המשרד, חשוב להגדיר את מהות העבודה בכל חלל וחלל, כאשר במשרדי הייטק לצורך העניין, קיימת נטייה ליצירת חללים פתוחים (OPEN SPACE) בהם מוצבים עמדות עבודה שיתופיות למספר עובדים במקביל.