דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

כך תתאימו מדפים לציוד משרדי

Notfound

במהלך שיפוץ משרד או כניסה למשרד חדש, חלק חשוב בתכנון ועיצוב המשרד, הוא לרכוש ציוד רב כמו ארונות אחסון ומדפים המיודעים לאחסן את כל הניירת המשרדית. ברוב המשרדים, ניתן לראות מגוון רב של ניירות המסודרים היטב בקלסרים שונים, אך כמובן שאת הקלסרים, יש צורה להניח במדפים או בארונות פרקטיים ונוחים לשימוש.




מה כולל למעשה ציוד משרדי?


ציוד משרדי מכיל בתוכו מגוון רב של פריטים נחוצים למשרד, אותם יש לאחסן בצורה נוחה על מדפים מסודרים. מבין הציוד הרב אותו רוכשים למשרד, יש צורך לרכוש דפים למדפסת, קלסרים, תיקיות, עטים, דפי ממו ועוד ציוד רב. לרוב חברות המחזיקות מספר רב של עובדים, מזמינות מדי תקופה מסוימת כמות רבה של ציוד, כך שאם עובד זקוק לציוד, הוא יוכל בקלות לשלוף את מה שחסר לו. כמובן שאת ציוד זה יש לאחסן בצורה חכמה שלא תגזול מקום במשרד.



כיצד בוחרים מדפים?


על מנת לרכוש מדפים מתאימים לאחסון הציוד, יש צורך לבחור במדפים המתאימים לכם על פי גודלם, המשקל אותם הם אמורים לשאת, חוזקם וכמובן שיתאימו בקפידה לעיצוב המשרד, ריהוט משרדי קיים וכו'. לאחר שהנכם יודעים את הפרמטרים החשובים בבחירת המדפים, תוכלו לגשת לחנויות המציעות מדפים מוכנים, או לגשת לנגר פרטי שיבנה לכם מדפים באופן אישי, בדיוק כפי שאתם רוצים.



מה כדאי ארוניות או מדפים לאחסון?


התשובה היא פשוטה, לכל פריט יש צורך אחסון מסוים וניתן להתאים את סוג האחסון לפי גודל המשרד או גודל החלל בו תרצו להציבם, אם לדוגמא מדובר בחלל קטן יחסית, מדפים הם פתרון מצוין עבורכם, מכיוון שהם לא גוזלים מקום משטח החלל וניתן למקם אותם בצורה חופשית בכל מקום. אך כמובן שחשוב לבצע את בחירת מיקום המדפים בצורה נכונה, על מנת שלא ייווצר עומס בחלל.


ארוניות, גם הם פרקטיים ומותאמים לחללים גדולים יותר, מכיוון שהם תופסים מקום בחלל החדר ובל נשכח כי יש צורך לקחת בחשבון מקום לפתיחת הדלתות. אופציה נוספת היא, במידה ואינכם רוצים לאחסן את הציוד המשרדי על מדפים או בארוניות – היא לרכוש כוורת שיכולה לספק לכם אחסון נפלא.