דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

כסאות לעבודה נטולת כאבים מול מחשב

Notfound
נדרשים לעבודה ממושכת מול מחשב? במאמר שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על התאמת כסאות לעבודה נטולת כאבים מול מסך המחשב.

כאבים במהלך עבודה מול מחשב - מה חשוב לדעת?


סביבת העבודה המודרנית מחייבת אותנו לישיבה ממושכת מול צג המחשב, דבר העלול להוביל להתפתחותן של בעיות פיזיולוגיות כאלו ואחרות לאורך זמן, לרבות, כאבי צוואר וכתפיים, כאבי גב עליון ותחתון, כאבי עיניים, דלקות גידים וכדומה. בעיות אלו, לצד התנאים המשתנים של שוק העבודה המודרני, הובילו לייצור כסאות אגרונומיים המבוססים על תכונות ארגונומיות כאלו ואחרות שמטרתן להפחית את העומסים באזורי גוף שונים וביניהם: צוואר, כתפיים, גב עליון ותחתון ועוד.

כסאות משרד ארגונומיים


כאשר מדברים על כסאות משרד ארגונומיים, מדברים למעשה על מספר דגמי כסאות וביניהם: כסא משרדי ארגונומי המיועד לצרכי עבודה ממושכת מול מחשב, כסא מנהל ארגונומי, כסאות ארגונומיים המיועדים לחדרי ישיבות ואפילו כורסאות וכסאות ארגונומיים המיועדים לפינות המתנה. כסאות אלו משלבים בתוכם מנגנוני כוונון המאפשרים שליטה מלאה בגובה הכיסא והתאמתו לאדם העושה בו שימוש,שליטה מלאה בזווית משענת הגב של הכיסא ושליטה מלאה בכוונון ידיות/משענות הכסא. כאשר עושים שימוש בכסא עבודה ארגונומי כזה או אחר, חשוב להפקיד על עקרונות ישיבה נכונה הכוללת התייחסות לאופן בו משענת הגב מספקת תמיכה מלאה לגב העליון והתחתון ולאזור הצוואר והכתפיים.  כסאות משרדיים ארגונומיים ידועים גם בשם כסאות משרד אורטופדיים והם כוללים גם דגמי כסאות אותן ניתן להתאים לגובה והמשקל הממוצע של האנשים העתידים לעשות בהם שימוש, לרבות, כסאות אורטופדיים לנשים וגברים בגובה של 1,80 ואילך וכסאות אורטופדיים לכבדי משקל עד 150 קילו.

כסא עבודה

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים כסאות ארגונומיים/אורטופדיים למשרד ?


כסאות ארגונומיים/אורטופדיים הם ברוב המקרים כסאות עם משענת גב גבוהה שמטרתה לספק תמיכה מלאה גם לאזור הצוואר והכתפיים וגם לעמוד השדרה והגב העליון והתחתון. כאשר רוכשים כסאות משרדיים שמטרתם לצמצם את תחושת הכאב הנלווה לישיבה ממושכת, חשוב לוודא בראש ובראשונה את איכויות חומרי הגלם מהם מיוצר הכסא ואת התכונות האורטופדיות/ארגונומיות המאפיינות אותו. כמו כן, חשוב לבדוק שבסיס הכסא הינו בעל עמידות מרבית לנשיאת כל משקל גוף ושמנגנוני הכוונון המצויים בו נוחים וקלים לתפעול.

כסאות ארגונומיים/אורטופדיים הינם כסאות משרד המשלבים בתוכם שכבות ריפוד המיוצרות מבד ו/או עור אמיתי, ולכן, חשוב ומומלץ לבדוק את הרכב הבד ואיכויות העור ולבדוק שמדובר בריפוד מנדף זיעה.

אופיס סטייל מציגה: מערכות ריהוט ארגונומי לסביבה המשרדית


אצלנו תוכלו למצוא היצע הולך וגדל של מערכות ריהוט ארגונומי המותאמות לסביבה המשרדית ולצרכי העבודה והישיבה הממושכת מול מחשב. קולקציית הכסאות הארגונומיים שלנו משלבת בתוכה כסאות מנהלים אורטופדיים, כסאות מחשב מתכווננים המותאמים לעובדים/עובדות בכל גובה, כסאות מחשב ומנהלים לכבדי משקל וכסאות נוספים המצמצמים בצורה ניכרת את הכאבים הנלווים לישיבה ממושכת מול מחשב. בחירת ריהוט משרדי עושים רק באופיס סטייל!