דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

מכונות צילום שחור לבן

Notfound
הקונפליקט בא לידי ביטוי ביתר שאת כאשר מדובר על תחום הצילומים המשרדיים. כיום ישנם דגמים רבים מאוד ומגוונים בצורה בלתי רגילה של מכונות צילום והמצב הוא שלא ניתן להפריד בקלות את המוץ מן התבן. ריבוי החברות שפועלות בתחום וריבוי הדגמים והסוגים השונים של מכונות הצילום מותירים בעלי משרדים רבים בבלבול ובתסכול כיוון שהמבחר המסנוור מקשה על הבחירה במכונה המתאימה ביותר עבור המשרד.

כיצד ניתן לבחור בחכמה ולהימנע מהוצאה כספית מיותרת?


ובכן, כדי לענות על השאלה הזו צריך להבין מה היא מבחינתכם הוצאה מיותרת. ראשית עליכם לאפיין את הצרכים המשרדיים שלכם מבחינת צילומים. במידה ואתם מקימים משרד גרפיקה שמדי יום מצלם  מאות דפים, רוב הסיכויים שמכונת צילום יקרה שמסוגלת לעמוד בנפחי עבוד גדולים לא תהווה הוצאה מיותרת. עם זאת, במידה ואתם מקימים משרד בו הצורך לצלם יתעורר לעתים נדירות יחסית במהלך העבודה השוטפת, הרי שרכישה של הדגם המשוכלל ביותר בשוק תהיה טעות. אי לכך, התחילו את תהליך הבחירה מאפיון הצרכים המשרדיים שלכם והניחו בצד לרגע את החשק להתחדש בציוד המתקדם ביותר שישנו. את הכסף שתחסכו תוכלו להשקיע בציוד שנחוץ לכם יותר לפעילות המשרדית היומיומית כגון שולחנות משרדיים מעוצבים או כסאות למשרד.



למה דווקא שחור לבן?


כיום ישנם דגמים רבים שמציעים צילום בצבע. עם זאת, חשוב לזכור כי מכונות צילום בצבע הן מכונות יקרות יותר ושמעבר לעלות הרכישה, יש לקחת בחשבון גם את עלות הדיו הצבעוני. עלות הדיו הצבעוני גבוהה באופן משמעותי מהדיו השחור ולכן במידה ואינכם זקוקים לצילומים צבעוניים, עדיף להימנע מרכישה של מכונה צבעונית. דעו כי כאשר ניתנת בידי העובדים אפשרות לצלם מסמכים צבעוניים, רוב הסיכויים כי הם ינצלו אותה ולאו דווקא לצורכי המשרד. מכונת צילום שחור לבן תורמת לחיסכון ובעזרתה ניתן להימנע מבזבוז משווע של דפים ודיו.



פונקציות נוספות במכונות הצילום המודרניות


כיום ישנן מכונות רבות שמעבר לצילום הפשוט מספקות למשתמשים אפשרויות נוספות. כך למשל ישנן מכונות צילום שניתן לחבר לרשת המחשבים ולשלוח לה גם עבודות הדפסה באופן מקוון. כמו כן ישנן מכונות שיכולות לצלם כמויות גדולות של דפים ברצף ללא מגע יד אדם. פונקציה מעניינת נוספות שמסייעת לשמור על החיסכון היא הפונקציה שבה המכונה מקבלת דפים עליהם מודפסים תכנים שונים רק בצדם האחד כשאת ההדפסה היא מבצעת משני צדי הדף. ישנן מכונות צילום שהגישה אליהן מתאפשרת רק לאחר הקשת קוד סודי וישנן אף כאלה שמספקות דו"חות מפורטים אודות העבודות שבצעו ועל ידי כך ניתן לבצע ניטור של עבודות הצילומים ולמנוע בזבוז.