דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

עיצוב מרפסת המשרד בעזרת ריהוט גן

Notfound

המשרד כבר מזמן הפך להיות חלק נכבד מחיינו, בו אנחנו מנסים לצבור שעות עבודה רבות לאור המצב הכלכלי במדינה. בכדי שנוכל להרגיש בנוח ולשהות בו ככל שנזדקק, חשוב שנעצב אותו בצורה נכונה ופונקציונאלית וניצור עבודת סביבה נעימה ונוחה שתאפשר לנו להיות כמה שיותר פרודוקטיביים.


מגיל קטן למדנו כי ללא תאורה טובה נאלץ לאמץ את העיניים וכתוצאה מכך לעשות פחות עבודה ולהתעייף מהר יותר. לכן, אחד הכללים החשובים ביותר במשרד היא תאורה לבנה מעל שולחנות העבודה, שתאיר בצורה טובה על מסכי המחשב ולא תיצור השתקפות או סנוור. אך בנוסף לכך, כמו שלכל בית יש את המרחב החיצוני שלו, בו אנחנו נוהגים ליהנות מאתנחתא אחרי יום עבודה, גם במשרד יש מרפסת שמעניקה לכל העובדים כמה דקות של מציאות מחוץ לקופסא, בה הם יכולים לנשום את האוויר ולהירגע בהפסקת הצהריים, בישיבה ללא מעש על ריהוט גן איכותי.



ריהוט גן למרפסת מושלמת


בכדי ליצור מרחב נעים גם במרפסת המשרד, ניתן לאכלס בה ריהוט גן סגנוני ולהעניק לה ייחוד משמעותי. אין ספק כי המרפסת יכולה רק להועיל ומי שהתברך במרפסת במשרד, התמזל מזלו. הרי לא ניתן להישאר במקום סגור למעלה מ-8 שעות, לעבוד באותה איכות לאורך השעות כאשר בזמן היחיד בו אתם יכולים לצאת להפסקה, עליכם לטייל ברחובות בחיפוש אחר ארוחת הצהריים או להישאר בכותלי המשרד בהזמנת אוכל. המרפסת היא מקום מושלם לכל אלה הזקוקים לוויטמין D בכדי להמשיך את היום, או שמא זקוקים לשאיפת עשן מכוונת מהסיגריה האישית.



עיצוב לפי קונספט


בכדי לעצב את מרפסת המשרד באופן שיתאים לכל העובדים, חשוב לתכנן קונספט שיתאים להלך הרוח במשרד ולאופי העבודה. במידה והמשרד הוא של עורכי דין מפולפלים שכל היום עובדים עם ארשת פנים רצינית, את המרפסת אפשר לעצב באופן חופשי וזורם יותר, בעזרת ריהוט גן צבעוני ומשוגע, שיעניק לעובדי המשרד אסקפיזם מושלם במהלך שעות היום. במידה ולכל משרד יש מרפסת משלו, בעל המשרד יוכל להשתתף בעיצוב ולבחור בקונספט המתאים, שיאפשר לו להתפנק מהשמש במהלך ההפסקה. ניתן לעצב את המרפסת באמצעות ריהוט גן שאנטי ומלא ברוחניות, עם ערסלים, פינות זולה נמוכות מעץ מלא, פופים צבעוניים וכל מה שעולה ברוחכם בתור מקום נוח ונעים. לרוב, המרפסת במשרד היא המקום האהוב על העובדים, שם הם לא מביטים קדימה ורואים את הניירת ואת שאר העובדים, אלא את הנוף הקורץ אליהם מחוץ למשרד ומזכיר להם כי יש עולם יפה בחוץ.


אולי יעניין אתכם גם: ריהוט משרדים I כסאות מנהלים