דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

עיצוב משרדים בסגנון עתיק

Notfound

ניתן להבחין בלא מעט לקוחות, בעלי משרד ובעלי עסק שלאו דווקא הולכים עם העדר ובוחרים לחזור אחורה בזמן או להישאר בתקופות נושנות יותר, תקופות המזכירות את הסגנון קלאסי והמיושן יותר של העיצוב, של המאה ה- 19 ושנות ה-עשרים והשלושים של המאה הקודמת.


יחד עם זאת, בשונה מהמידע שאנו חשופים אליו, ניתן למצוא ריהוט בסגנון עתיק אך מינימליסטי יחסית למי שרוצה להימנע מעומס יתר של מראה עתיק הגובל במראה "כבד" יתר על המידה.



ריהוט משרדי מגולף – טכניקה עיצובית נוסטלגית


אחת הקלאסיקות הישנות והאהובות ביותר על בוחרי עיצוב משרדים בסגנון העתיק, הוא ריהוט משרדי מגולף. ריהוט מגולף, כולל בדרך כלל, מראה כהה יחסית ובעל פיתוחים החוזרים על עצמם לכל אורך ורוחב העיצוב. הפיתוחים הללו, אפיינו בתים רבים ומשרדים רבים בתקופות הישנות ומזכירות מראה חם וביתי יותר, במידה, ונותנים את הדעת על הנקודות הנכונות.


בעבודת עיצוב מכיוון אחר, ניתן ליצור אווירה חמורת סבר בשימוש אותו הסגנון בדיוק. הריהוט המגולף, ידוע כתחום המתבטא כפטיש מסוג מסוים ושאינו מתאים לכל אחד ולכל אופי. רבים נוהגים לשלב את הסגנון הזה, עם שטחים רכים, המשלימים את הסגנון ויוצרים מראה עתיק אנגליקני אוטנטי או פרקט מעץ סינטטי, בדרך כלל, מראה של רצפה חשופה שאינה פרקט, תיצור שילוב שתוביל למראה בלתי מוגמר.



ריהוט משרדי עתיק בשילוב חדשנות עכשווית


ריהוט משרדי עתיק, המשלב איתו ריהוט משרדי עכשווי הוא עיצוב שיש לגשת אליו בזהירות. הפרטים המודרניים היחידים שיכולים לבוא לידי ביטוי בעיצוב זה הם פרטים טכנולוגיים ואמצעי תקשורת כמו מחשב, פקסימיליה הנמנים היום כפריטים מעוצבים לכל דבר. אומנות עכשווית הנתונה במסדרות בעלות מראה מודרני תשלב בצורה טובה גם היא כחלק מעיצוב עם ריהוט משרדי בסגנון עתיק. אומנות עכשוויים' חשוב גם היא לשילוב זהיר למניעת מראה לא ברור. להעצמת המראה העתיק, ישנה אפשרות לבחור במכשיר טלפון חוגה מעוצב - כמוהו עדיין ניתן למצוא – בין אם לצורך השתמשו לצרכים משרדים ובין אם לצרכים עיצוביים בלבד.



שילוב אומנות עתיקה עם ריהוט משרדי מודרני


אחרי שדשנו ודיברנו רבות על הריהוט המודרני נעניק מעט תשומת לב גם לאלה מכם אשר מעוניינים בסגנונות עתיקים כחלק מהריהוט המשרדי אבל עדיין מעדיפים את העיצוב ההיי טקיסטי של המאה הנוכחית. תוכלו לתת טעם נוסטלגי באמצעות ציורים של אומנות עתיקה והעצמתו עם מסגרות מרשימות במראה "כבד" מעוטר ו/או מגולף. שילוב של וילונות במראה עשיר והשראת הריהוט ההייטקיסטי, יתנו למשרד, מבט אל העתיד עם קריצה ומחווה לעבר העשיר של הריהוט והעיצוב בהיסטוריה האנושית שקדמה לנו בכמה עשורים ואפילו מאות.