דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

עיצוב משרד ביתי – דגשים לעיצוב שיניב פירות

Notfound

עצם החיבור בין שני המושגים והדרישות לשילוב משרד עם עיצוב הבית, הוא עצמו אלמנט מאתגר מאין כמוהו אשר רבים נוטים לקחת בגישה רשלנית משהו ומסיבה ברורה אך לא מוצדקת. עיצוב המשרד הביתי הינו הליך המשפיע בחשיבותו על תהליכי עבודה, אשר במקרים רבים, עולים בחשיבותם על המשרדים בבתי העסק והארגונים השונים, בהם האורגניזציה המשרדית, כוללת חוקים וסדר משלה.



עקרון שילוב המשרד הביתי כחלק מחיי הפרט


אף אחד אינו שואל, כיצד צריך להיות מאורגן משרד בבית עסק, שהרי, טכניקת הארגון הכללית ידועה ומובנית מראש במשרדים הוותיקים יותר. כאשר מביאים את העבודה הביתה, ויותר מכך, מכניסים את המשרד הביתה פני הדברים משתנים באופן משמעותי. הדרישה לקיים מובלעת עסקית בתוך בית בעל פעילות פרטית של פנאי ומשפחה, דורש התחשבות בנקודות מסוימת אשר יאפשרו הרמוניה ושילוב נוח, נכון ויעיל, אשר ישלב את כל הפרטים אבל לא פחות חשוב מכך, יפריד בין שני החלקים באופן ברור.


לצפייה בקטלוג ריהוט משרדי >>

צרו לעצמכם אווירה משרדית – נכנסים למשרד בבית


בהמשך לנאמר, חשיבות גבוהה מוטלת על תחום עיצוב המשרד הביתי והפרדתו מאורח החיים הרגיל בבית. אחד הפרטים החשובים והמאתגרים ביותר כאשר מדובר על איש מקצוע אשר עיקר פעילותו העסקית או חלק ניכר ממנה מתבצעת מהבית, היא היכולת לצאת מהמשרד בתום יום העבודה. הקושי שמוביל בעלי עסקים רבים לצאת מאווירת העבודה ומהשרד היא אי הפרדת האזור המשרדי ו/או שיוך הפינה המשרדית לחלק בלתי נפרד מהבית.


הקצאת פינה משרדית עם ריהוט משרד יוקרתי לפעילות העסקית, מהווה את אחד החלקים הקריטיים ביותר אשר רבים נכשלים בו, במיוחד מהסיבה הנ"ל שיוך האזור המשרדי לחלק בלתי נפרד מהפעילות הביתית, כך שהמטלה הראשונה בעת עיצוב משרד ביתי, היא להוציא את המשרד מהבית, אם לא באופן פיזי אז באופן לוגיסטי ופסיכולוגי.


הפכו זאת לחוק: אזור המשרד, מיועד לפעילות העסקית והמשרדית בלבד ויכול להתקיים בפינה קבועה ומוגדרת מראש, המופרדת באופן טכני מיתר חלקי הבית.


שולחן מחשב טוקיו

פתרונות למשרד ביתי קטן - אזורי אחסון נוחים וארגונומיה משרדית במקום אחד


לאחר שטיפלנו בנושא מיקום המשרד, חשוב מאוד להפוך את מראה המשרד לכזה, הלכה למעשה. הפיכת המשרד ל"משרדי", תעזור לכם להכניס לאווירה של עבודה ופעלתנות רק עם עצם ההתיישבות על הכסא. אבזרו את פינת העבודה או חלל העבודה בכסא משרדי נוח ומותאם אישית, מחשב שישמש אך ורק את הפעילות העסקית, שולחן מחשב מעוצב ומגירות ובמידת הצורך גם ארון אשר יכלול את המסמכים והציוד המשרדי שלכם, מדפסת ופקס אשר יעמדו על השולחן בצמוד למשרד הביתי.


הגוונים העדיפים של המשרד הביתי, יהיו רגועים, אחידים יחסית ונעימים לעין, כדי שיאפשרו לכם, ליצור סביבת עבודה המשדרת "עסקים". טיפ נוסף לעיצוב המשרד הביתי הוא עיצוב בידולי המאפשר בידול אמיתי והבדל משמעותי, בין המשרד ליתר חלקי הבית למתן חלוקה מעשית ונפשית בין הבית לעסק, בייחוד כאשר אין אפשרות אמיתית לקיום משרד נפרד לחלוטין.


אז קדימה, לעבודה...!