דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

עיצוב משרד יוקרתי בהתאמה אישית

Notfound

חולמים על סביבה משרדית משודרגת ויוקרתית? רוצים להבטיח שכל אחד ואחת מעובדי המשרד ישמחו להגיע למקום עבודתם בכל בוקר מחדש? זה הזמן לדעת הכול על הליכי עיצוב משרד יוקרתי.


עיצוב משרדים יוקרתיים הינה פעולה מקצועית אותה מומלץ ליישם ברוב המקרים באמצעות ליווי מקצועי של משרד אדריכלות כזה או אחר המתמחה בנושא. כמובן שניתן לעשות זאת גם באמצעות משרד עיצוב פנים העוסק ומתמחה בנושא. את הזהות העיצובית של המשרד מומלץ להתאים בראש ובראשונה לאופי הפעילות המשרדית היומיומית ולתחום העסקי/שירותי במסגרתו פועל המשרד.


בהיבט הפרקטי של עיצוב משרדים יוקרתי, חשוב לשים דגש על משחקי אור וצל.  שילוב אור וצל הינו חיוני בכל אחד מחללי העבודה בשטח המשרד. כמו כן, חשוב לשים דגש בבחירת פריטי מערכות הריהוט והציוד למשרד ולהקפיד שהציוד והריהוט המשרדי ישלבו בתוכם אלמנטים ארגונומיים המבטיחים נוחות מקסימאלית לכל עובד/ת.



עיצוב סטודיו


במידה והחלל העסקי שלכם הינו סטודיו המשמש אתכם גם כחלל עבודה משרדי, חשוב לייצר הפרדה בין שטח הסטודיו בו מתרחשת רוב הפעילות העסקית לבין השטח המוגדר על ידיכם כמשרד. ברוב  המקרים, מומלץ לשמור על אחידות קונספטואלית בין השניים אך הדבר נתון לשיקול דעתכם ובהתאם לצרכים העסקיים שלכם.



עיצוב משרדים בהתאם לתחום העיסוק


משרדי עורכי דין שונים באופיים ומהותם ממשרדיהם של חברות אינטרנט ולמעשה כל משרד חייב להיות בעל זהות עיצובית התואמת את תחום עיסוק המשרד ואת אופי הפעילות המשרדית היומיומיות בשטח. יחד עם זאת, ישנם לא מעט פרמטרים אחידים בכל הנוגע לתכנון עיצוב ותכנון של משרדים מפוארים ויוקרתיים, לרבות, התייחסות לגודל המשרד ומספר חדרי העבודה בו, גודל והיקף חללי העבודה המשותפים אל מול גודל והיקף חללי העבודה האישיים, תשתיות המשרד וכדומה.


התכנון העיצובי של משרדים יוקרתיים ומפוארים חייב להיעשות בהתאם לאופי הפעילות המשרדית ולכן יש להגדיר מראש את צרכי העבודה ואת אזורי העבודה הנחוצים לכם. האם מדובר במשרד בו מתקיימת קבלת קהל ובמידה וכן יש לתכנן עמדת קבלת קהל עם דלפק קבלה יוקרתי . האם המשרד משלב בתוכו חדרי נוחיות וחלל העתיד לשמש כמטבחון לעובדים? אם כן אז מהו מספר העובדים במשרד, ומהו גודל חלל העבודה הנדרש לכל אחד ואחת מהם על מנת שיבצעו את עבודתם על הצד הטוב ביותר. כמו כן חשוב לקחת בחשבון ולשקול צרכים נוספים אותם חשוב להגדיר מראש עוד בטרם רישום תכניות מקדימות לעיצוב פנים המשרד.


כמו כן, יש להתייחס למיקומו של המשרד ביחס לשמש לאורך שעות היום ובמידת הצורך לדאוג למקורות תאורה מלאכותיים נאותים ולפתרונות משחקי שילוב אור וצל על מנת לייחד את האווירה בפנים המשרד. לצד כל אלו, יש לדאוג לתחזוקת המשרד ולוודא שהעיצוב המשרדי איננו עלול להפריע לפעולות ניקוי ותחזוקה שבועיות או יומיומיות. לבסוף, חשוב לבחור גם במערכות ריהוט משרדי ומערכות ציוד משרדי המותאמות לקו העיצובי בו בחרתם.