דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

עיצוב פנים למשרד: כיצד נדע לבחור את הריהוט הנכון ביותר?

Notfound

אם אתם על סף דרך חדשה ומתכננים לפתוח עסק שהוא כולו שלכם או גם אם אתם מתכננים לשדרג את המשרד הקיים – חשוב לשים לב כי עיצוב פנים למשרד מתכתב באופן הדוק עם בחירת ריהוט משרדי מתאים, ולתכנן מראש באיזה ריהוט נשתמש – תוך כדי שלב התכנון של המשרד כולו. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את הריהוט הנכון ביותר עבורכם.



עבודה מקדימה


בטרם נבחר את הריהוט עצמו ורגע לפני שניגש להביט בקטלוגים השונים, חשוב להבין כי עיצוב משרדים מתחיל הרבה לפני שכסא המנהלים הראשון או שולחנות מחשב מוצבים במרכז המשרד. ראשית נערוך עבודה מקדימה הכוללת לקיחת מידות מדויקות של החלל כולו, נחשוב על פתרונות האחסון שאנו נדרשים להם בהתאם לאופי המשרד וסוג העבודה וננסה להחליט באיזה רהיטים למשרד נבחר ומהו עיצוב משרדי שיתאם את המידות והפרופורציות העומד לרשותנו – האם אנו זקוקים לדלפק קבלה? האם המשרד שלנו יכיל גם חדר ישיבות מרווח? האם תהיה פינת המתנה עם ספות נעימות? ועוד.



פונקציונליות – זה שם המשחק!


עיצוב פנים של המשרד אינו מסתכם רק בתכנון מקדים, אלא הוא משולב באופן מושלם עם פונקציונליות ונוחות עבור העובדים והלקוחות. חשוב לוודא שהפריטים החשובים נמצאים בהישג יד (למשל – לא למקם את חדר האחסון בקומה אחרת מקומת העובדים), שהשולחנות מרווחים מספיק והמדפים ממוקמים בגובה הנכון. בנוסף, כדאי להקצות פינות אחסון מתאימות לכל עובד, שלא רק יאפשרו עבודה נוחה יותר, אלא גם ישוו למשרד מראה אסתטי ומעוצב יותר.



נוחות מעל הכל


העובדים שלנו הם הנכס הכי יקר לנו. כשהם מרוצים – אנחנו מרוצים. לכן, על כל מעביד לחשוב קודם כל על רווחת עובדיו ולהקצות להם ריהוט משרדי מתאים, נוח ובריאותי. שימו לב שהכסאות נוחים לישיבה, שהטקסטורה שלהם לא מגרדת, שהם בריאותיים לגב וגם – נעימים למראה ואחידים במראם. כסאות משרדיים עם תמיכה בריאה לגב ולצוואר ושולחנות בגובה המתאים, מספקים סביבת עבודה נוחה ומאפשרים גם תפוקה גבוהה יותר. אחרי הכל ולפי עיצוב פנים למשרד אנו צריכים לזכור שהעובדים שלנו מבלים על הכסא שלהם לא מעט שעות ביום – וחשוב להעניק להם את מקסימום הנוחות המתאפשרת.



התאמה אישית לאופי המשרד


כאשר ניגשים לעיצוב משרד בימינו יש לשים דגש על אופיו של העסק. נגמרו הימים בהם עיצוב המשרד התבצע אך ורק עם חשיבה פרקטית ולפי שטאנץ קבוע. כיום כל משרד מעוצב לפי האופי של העסק אותו הוא ,מייצג. לדוגמא משרדי עיצוב ופרסום נוטים לשלב ספות מעוצבות בחלקים שונים של המשרד, בעוד משרדי היי טק לפעמים ישלבו בר משקאות במשרד עם מבחר כסאות בר מיוחדים לצידו.



לא לחרוג מהתקציב


פעמים רבות אנו נסחפים בלהט הקניה ורוכשים הרבה יותר פריטים ממה שבאמת היינו צריכים. חשוב לבנות מסגרת תקציבית בהתאם ליכולות שלנו ולא פחות חשוב – בהתאם לצרכים הייחודיים של המשרד שלנו. צרו רשימה מסודרת ובה הריהוט ההכרחי והימנעו מקנייה מיותרת של פריטי ריהוט שבסופו של דבר רק יעמיסו על החלל ולא יהיו שימושיים. יחד עם זאת, חשוב להתמקד במוצרים איכותיים בלבד – כדי לאפשר הנאה מקסימלית מהם לאורך זמן.


תכנון נכון של החלל המשרדי מאפשר לנו להתחיל את העבודה ברגל ימין ולשדרג את חווית היום יום שלנו בכל יום מחדש. אל תתפשרו על הכנה מתאימה – וחסכו לא מעט בהמשך.