דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

על חשיבות שולחן מנהלים

Notfound

שולחן מנהלים צריך להיות איכותי ונוח, אך גם לשדר יוקרה. בנוסף, סדר הוא דבר חשוב במשרדו של המנהל. כיום ניתן לבחור שולחן מנהלים הכולל מגירות ננעלות, דבר המאפשר לשמור על כל הניירת.


עיצוב שולחן מנהלים טמון בבחירת רהיטים נכונים והתאמת צבעים לחלל המשרד שתקנה לו אווירה דקורטיבית לצד פונקציונליות ונוחות. באולמות תצוגה רבים ניתן למצוא שולחנות מנהלים, אך ניתן גם לעצב את השולחן באמצעות אנשי מקצוע שיעניקו לחלל החדר את כל הצרכים לצד אווירה נינוחה.



שולחן מנהלים - גדול או קטן?


בדיוק כפי שאתם מקדישים מחשבה לשאר הריהוט המשרדי כגון שולחנות או כסאות משרדיים, כך יש להקדיש מחשבה גם לנושא של שולחן מנהלים. שולחן מנהלים נחשב לרהיט המרכזי בחדרו של המנהל בשל העובדה שכל החפצים החשובים בהם הוא עושה שימוש במסגרת העבודה נמצאים שם. כידוע, יש חשיבות רבה לרשום הראשוני וכך גם בנוגע לשולחן מנהל. כאשר שולחן המנהל איכותי כזה העשוי מעץ יוקרתי מתקבל הרושם כי מדובר במנהל איכותי. זכרו! לפני שאתם בוחרים שולחן מנהלים, חשוב לדעת כי שולחן מנהלים הוא שולחן שהמנהל יושב מולו שעות רבות.


בשונה משולחנות אחרים במשרד שולחנות מנהלים הם בעלי פתרונות אחסון הכוללים מגירות או עגלות שולחן מנהלים יוקרתי אחסון מעוצבות. שולחן מנהלים יכול להיות קטן או גדול- בהתאם לדרישות שלכם. שולחן גדול מתאים במיוחד לאחסון חפצים וניירות בצורה יעילה ומעניק תחושה של סדר וארגון במשרד. מאידך, שולחן מנהלים קטן מתאים לחלל צר. אם מדובר על משרד קטן, כדאי להתאים לו שולחן מנהלים הכולל פלטת זכוכית שקופה. שולחן עם פלטת זכוכית תיצור את האשליה כי מדובר בחדר גדול.



מגוון רחב של אביזרים לשולחן


כפי שנאמר קודם לכן, יש חשיבות גדולה לבחור שולחן עבודה יוקרתי כדי לאפשר נוחות מקסימאלית למנהל. חדר מנהלים המעוצב בצורה קפדנית ואיכותית מעיד על יוקרה ומקצועיות, מה שיתרום ללקוחות המגיעים לפגישה עם המנהלים ומתלבטים האם לסגור את העסקה בחברה או לעבור לחברה אחרת. שולחן מנהלים נוח יעניק למנהלים אווירה נעימה ומקום נוח לערוך בו את הפגישות. השולחן חייב להיות מעוצב באופן אסתטי, וכן חשוב לדאוג שהכיסאות של האורחים יהיו איכותיים. בעבר, היה ניתן למצוא אביזרים סטנדרטים אולם כיום ישנו מגוון של אביזרים המתאימים לשולחן של המנהל כגון מעמד שולחני רשת או כוס רשת מתכת לעטים.



שולחן מנהלים גמיש- האומנם?


בשל העובדה שהמנהל נמצא שעות רבות בעבודתו, רצוי כי לשולחן יהיו יכולת להתכוונן כגון שינוי הזווית, שינוי הגבוה מהרצפה והתאמה של הידיות לגובה השולחן. שולחן מנהלים חייב להתאים למבנה הגוף של האדם היושב בו. בסופו של דבר, השולחן צריך להיות נוח ולספק עמדת עבודה נוחה עבור המנהל.