דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

פתרונות אחסון בשילוב ציוד משרדי לחברות הייטק

Notfound


חלק מהעיצוב של כל משרד, כולל פתרונות אחסון רלוונטיים לאופי הפעילות שלו. פתרונות האחסון נועדו לשמור על הסדר מצד אחד, ולהעלים מטווח הראייה כל חפץ או ציוד שעלול לפגוע בסדר או באסתטיקה במקום מצד שני. פתרונות אחסון כאמור נועדו לתת מענה גם לצרכים ספציפיים של העובדים במשרד. מה החשיבות של פתרונות אחסון עבור משרד הייטק? אילו פתרונות קיימים עבור ציוד משרדי לחברות הייטק שהם גם פרקטיים וגם אסתטיים? כיצד קורה שבמשרדים וחברות הייטק נדרשים גם פתרונות אחסון נעליים?



פתרונות אחסון נעליים במשרדי הייטק


אחד הדברים המפתיעים לכאורה, כשמדובר במשרדי הייטק רבים ואיכותיים, הוא הצורך במציאת מגוון  פתרונות אחסון נעליים לעובדים במקום. אבל למרות ההפתעה הראשונית, מי שמכיר את העניין לעומק לא ממש יופתע. במשרדים רבים עשוי להיווצר מצב שהעובדים פשוט הולכים יחפים במשרד במהלך שעות העבודה, או מחליפים את נעלי ההליכה שלהם בנעליים נוחות יותר, שתשמשנה אותם בזמן העבודה. האמונה הרווחת, שעד עתה הוכחה כמוצדקת, היא שככל שההרגשה של העובד היא ביתית יותר, וככל שהלבוש שלו, ובכלל זה הנעליים, הוא נוח יותר, כך תהיה היצירתיות שלו גבוהה יותר.  התוצאה הבלתי נמנעת של הדברים, היא קיומם של ארונות נעליים בחדרים שונים ופינות שונות במשרד. ארונות כאלה חייבים להתאים למראה הכללי של המשרד, לשדר יוקרה וזחיחות בעת ובעונה אחת, אבל בעיקר לעשות את מה שהם צריכים לעשות – לאחסן את הנעליים של העובדים, במהלך שעות השהייה במשרד.



פתרונות אחסון למשרד הייטק


 

.כשמדובר במתחם חללי עבודה משותפים או משרדי הייטק רבים, הצורך במציאת מגוון פתרונות אחסון נאותים לעובדים במקום הנו חשוב מאוד


אחד המאפיינים של משרדי הייטק בעולם בכלל ובישראל בפרט, הוא העיצוב שלהם, שלעיתים קרובות הוא איננו שגרתי. משרדים כאמור מעוצבים לרוב כחלל משותף, או כזה שיש בו פינות עבודה נפרדות, אבל לאו דווקא חדרים נפרדים. זאת, במטרה להגדיל את האינטראקציה בין העובדים לבין עצמם, ולייצר מעין מצב של סיעור מוחות מתמיד בדרך להמצאה האיכותית הבאה. למעשה ריהוט משרדי בכלל ועיצוב משרדי בפרט עברו תהפוכה של ממש בזכות עולם ההיי טק.


עם זאת, ובלי קשר לאופי הפעילות במשרד, יש חשיבות עליונה דווקא במשרדים כאלה, לשמירה על הסדר הנכון והמופתי. למרות הצורך באווירה של חופש ויצירתיות, שלרוב מקבל מענה הולם בעיצוב הכללי במשרד, יש חשיבות לא פחות גדולה בשמירה על הסדר. בסיכומו של עניין, העיסוק בתחום ההייטק מתאפיין בחשיבה מקורית ובחדשנות, במטרה לייצור יש מאין תוכנה, אפליקציה או מכשיר חדש. חשיבה מקורית מחייבת רישום מסודר, ורישום ותיעוד כאמור יכולים להתקיים אך ורק במקום שיש בו סדר מופתי. זאת, גם אם מנהלי המשרד לא מדגישים את הדבר הזה דווקא. פתרונות אחסון עבור ציוד משרדי לחברות הייטק המאפשרים לשמור על הסדר בציוד המשרדי, ומצד שני על האסתטיקה והאווירה החופשית, הם בדיוק התשובה למצב הזה.



פתרונות אחסון אפשריים


פתרונות אחסון מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות – ארונות ומדפים. ארונות לאחסון מוצעים במגוון צורות וגבהים, ועשויים מחומרים שונים. יש ארונות אחסון העשויים מחומר דמוי עור, המשדר יוקרה ואסתטיקה, ויש ארונות מעשיים יותר, שעשויים לשקף פחות רשמיות ויותר דינאמיקה. אופי הארונות תלוי הן בשימוש שלהם והן במיקום, כאשר ארונות שהעיצוב שלהם יוקרתי יותר, יוצבו במרחב הגלוי והבולט לעין.  פתרונות אחסון נעליים, לעומת זאת, יוצנעו בחלקים יותר נסתרים של המשרד. מדפים לאחסון מוצבים במשרד בהתאם לצרכים.


אם יש לך צורך במציאת פתרונות אחסון למשרד בהתאמה לדרישות ולצרכים שלך ושל העובדים במקום, זה המקום הנכון עבורך. אנשי המקצוע המיומנים של Office Style מסייעים ללקוחות המעוניינים בכך למצוא את פתרונות האחסון המתאימים להם. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליך בהקדם, להתאמה מיטבית של הפתרונות עבורך.