דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

ריהוט וציוד משרדי חדש – כל מה שעסק חדש צריך

Notfound

הקמתם עסק חדש ועל על ההוצאות מתווספות להן הפתעות נוספות שלא חשבתם עליהם. הציוד המשרדי אינו מסתכם רק בריהוט הבסיסי אלא דורש חשיבה מעמיקה יותר באשר לנוחות, הרלוונטיות וההתאמה האישית גם לרוח העבודה וגם מהפן העיצובי.

רבים מאתנו לא מקפידים על עיצוב מחושב מראש כאשר נוחת עלינו פולמוס החסכון, שהרי מי יכול להוציא כל כך הרבה כסף על ריהוט וינטג' מהמאה ה-14? אולם, פרט נוסף שנסתר מבעלי עסקים המקימים או עומדים בפני הקמת עסק או פתיחת סניף חדש הוא היכולת לאתר ריהוט משרדי גם במחירים הוגנים וגם באופן בלתי מתפשר על האווירה, התחושות והעיצוב הכללי במשרד

כיצד רוכשים ציוד משרדי בזול?

ציוד משרדי בזול תוכלו למצוא באתרי יד שנייה ואיזורים אשר מוכרים ציוד משרדי כמעט חדש במקומות מסחר שונים. אחד המקומות הטובים ביותר לרכוש ולמצוא בהם ציוד זול ביותר ועם אפשרויות בחירה מגוונות הם מקומות כמו המכס, מכס בנמלים, אתרים של החרמות מהמכס או ציוד עזוב שלא נלקח עד לזמן שהוקצב בו, כלומר, הגיע לאתר השחרורים מהמכס ואיש לא בא לדרוש.

מקומות נוספים בהם תוכלו לאתר מציאות מאיכות טובה מאוד הם מקומות כמו עסקים אשר עומדים בפני פשיטת רגל או עסקים בעלי חובות

כיצד בוחרים כסאות איכותיים לעובדי המשרד?

כסאות איכותיים הם בין פריטי הריהוט החשובים ביותר במשרד וזאת מאחר שהעובדים שלכם, בייחוד כאשר העבודה הינה משרדים עושים בהם שימוש במשך מרבית שעות היום. דאגה לכסאות איכותיים השומרים ומשמרים את בריאות הגב יעניקו לעובדים שלכם איכות עבודה ואיכות פעילות אפקטיבית ובריאה.

חשוב מאוד לדעת, כי כאשר העובד יושב בנוח ובאופן "נכון", איכות העבודה שלו עולה, רמת התפורה שלו עולה גם היא כתוצאה מהעירנות ומניעת הכאבים בעיקר באזור הגב וחגורת הכתפיים.

כסאות בלתי איכותיים אשר אינם מדגישים את הישיבה הנכונה מול מחשב או מול משטח הייצור יגרמו באופן אוטומטי לעייפות, כאבי פרקים , וכתוצאה מכך, תפוקה נמוכה יותר.

מה ההבדל בין כסא משרדי לכיסא ישיבות – טעויות נפוצות בעולם המשרדי

כיסא משרדי הוא כיסא בעל חזות נוחה הרבה פחות למראה מאשר כיסא מנהל. כיסא מנהל הוא בעל מראה רך, נעים ומפנק הרבה יותר וזאת בשל העובדה שהוא מיוצר כדי לתת ליושב עליו אפשרות להתרווח בנוחות ולהישען אחורה. כיסא זה אינו שומר על ערנות העובד אלא להיפך, יוצר תחושה מנומנמת עקב המבנה המיוחד שלו שנועד במיוחד לישיבות ארוכות ומפגשים רבעוניים ומסירת דוח"ת.

כסאות אלה טובים מאוד גם לראיונות עבודה, אבל ברך כלל לא עושים בהם שימוש כתוצאה מהעלויות הגבוהות.

שימוש בכיסאות נוחים אלה למטרת ראיונות עבודה, יכולים לשחק תפקיד משמעותי תוך קריאת שפת גופו ומהימנותו של המועמד, כאשר אדם מרגיש עצמו נינוח ובנוח גוברים הסיכויים שירגיש בנוח גם לומר את מה שהוא באמת חושב ומרגיש.

לחילופין, עבור העובדים יש לבחור בכיסאות שמעניקים אפשרות לישבה זקופה וערנית יותר, וכמובן בריאה יותר במצבים של ישיבה ממושכת.

מסכי מחשב – כך תדאגו למינימום האפשרי של ימי המחלה?

אחרי הכיסאות מגיע תורם של מסכי המחשב. מסך המחשב הוא בין הפרטים החשובים ביותר מאחר שמשפיעים על העיניים הצוואר ורשתית העין. מסך איכותי ימנע מצב של מאמץ מאסיבי על העיניים ובכך יתרום לשמירה על הריכוז, וכתוצאה מכך גם על תפוקה איכותית יותר של העובד.