דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

ריהוט משרדי – חידושים וטרנדים לקראת 2019

Notfound
החלטה על רכישת ריהוט עבור המשרד שלכם הנה החלטה שדורשת זמן והשקעה. על מנת לבחור ריהוט נכון למשרד, יש צורך במבט מעמיק לתוך צרכי המשרד ומטרותיו, ובעיקר מה המסר שהוא מעוניין להעביר ללקוחות. כשמתכננים משרד מעוצב, צריך להכיר ולהבין את סגנון המשרד ומטרתו, ולפיו נבחר את הריהוט. אורבני מודרני, כבד ומגושם או אולי דווקא צעיר ורענן.

כל בחירה שלכם תהייה בהתאם למה שתרצו לשדר החוצה - אם הרושם הוא רציני, משמע הריהוט צריך להיות כבד בעל נוכחות. במידה ואתם משרד צעיר עם עובדים צעירים יש לשדר רושם הרבה יותר קליל ונועז. רושם ראשוני הוא מפתח לכל מפגש והריהוט המשרדי שלכם הוא לחיצת היד של כל לקוח שיכנס אליכם למשרד והוא זה שיכתיב את האווירה לכם ולעובדים שלכם.

חידושים בענף הריהוט המשרדי


לאחרונה נעשה שימוש במנעד של פריטים וריהוט יאפשרו ניידות נוחה בין כל עמדת עבודה, מבין כל הפריטים תוכלו למצוא: שידות קטנות על גלגלים, שולחן ישיבות מתקפל, דלפק קבלה שמספק OPEN SPACE ועוד. כמו כן כיום עושים שימוש בגוונים בהירים בסביבת העבודה כאשר בעבר נהוג היה לעצב את המשרד בגוון כהה וכבד יותר. היום ידוע שגוון בהיר מזמין הרבה יותר ומעורר רגשות חיוביים, ובעיקר סביבה יותר נעימה לעבוד בה. שימוש במחיצה אקוסטית- רוב המשרדים יכילו בתוכם תאים וחללים קטנים לעבודה, על מנת שכל אחד יצליח להתרכז בחלל שלו ניתן ליצור מחיצות אקוסטיות שמאפשרות חציצה בין החללים ובין כל עמדת עבודה, ומספקות חלל שניתן לעבוד בו ללא הפרעה.

לצפייה בקטלוג ריהוט משרדי מבית אופיס סטייל



סגנונות שונים של משרדים


יש היום מנעד של סוגי משרדים שמעניקים שירותים מגוונים ומכילים עובדים רבים מדי יום. כל משרד מבקש לספק רושם כזה או אחר. לדוג' קליניקה לרפואת שיניים תשרה מראה סטרילי ואינטימי ובהתאם לכך גם הריהוט שייבחר, כסאות מנהלים או כורסאות מנהלים יהיו עשויים מבדים שמתנקים בקלות, עם גוונים מרגיעים ומשמחים וכו'. במשרדים של רואי חשבון ועורכי דין הריהוט יכול לנוע לשני הכיוונים וניתן לשלב ריהוט כבד ומחושב או ריהוט רענן ופורץ גבולות דווקא. בחברות הייטק וסטארטאפים גם נוכל למצוא שילוב מעניין של ריהוט משרדי מודרני עם פריטי וינטאג" ואפילו בר משקאות עם כסאות בר שהפכו בשנים האחרונות ללהיט במשרדי הייטק .

מידות החלל


גם לגודל החלל של המשרד יש השפעה בכל בחירה של ריהוט, במידה ותרכשו ריהוט גדול במידותיו למשרד קטן, זה עלול להראות מגושם ולא פרופורציונאלי, לא תנועו בחופשיות ולא תהיה זרימת אנרגיה נכונה, לעומת זאת ריהוט קטן בחלל גדול גם יכול להוות תחושה של אובדן בחלל ודלות מרחבית. לכן יש להתאים את גודל הריהוט לחלל כבר מבעוד מועד. כמו כן, גם בריהוט עצמו צריכה להיות התאמה במידות ובפרופורציות כמו שולחנות מחשב מותאמים לכיסאות מחשב וכו'.

לצפייה בקטלוג שולחנות מחשב



הטרנד החדש - ריהוט ארגונומי


ידוע כי מלבד העיצוב חשובה הנוחות שתשפיע על התפוקה של העובדים ועל יעילות העבודה שלהם. מידת הנוחות והאיכות של הריהוט תקבע את הפרודוקטיביות של העבודה במשרד. בחירה של ריהוט משרדי ארגונומי, זאת בחירה נבונה במיוחד שהיא תטיב עם כולם. ריהוט זה מותאם בדיוק לנוחיות ולצרכי בני אדם שיושבים שעות רבות מול עמדות המחשב ועל כסאות, בין אם מדובר על כסאות ארגונומיים או שולחנות שמתאימים בגודל ובגובה, עם הזווית הנכונה ומסך מחשב שעומד בכיוון ובגובה הנכון, וגם הגישה של כל עובד, שתהייה נוחה, במידה והוא עובד עם האדם שיושב לצדו שתהייה גישה נוחה לעבודה פרודוקטיבית.

דקורציה ותאורה


ריהוט משרדי כולל גם אלמנטים של דקורציה ותאורה מיוחדת ויעילה. במידה והריהוט במשרד הוא בסגנון נקי ומודרני, לפעמים תמונה אחת גדולה ואומנותית יכולה לתת את הטון ואין צורך בעוד שילובים של דקורציה ואלמנטים. גם תאורה יכולה להכתיב את הטון העיצובי בכך שהיא תבליט באמצעות נורות לד נקודות שונות בחלל ותשרה אווירה רגועה.