דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

ריהוט משרדי יוקרתי למשרדי הייטק

Notfound

חלק בלתי נפרד מעיצוב המשרד הוא הריהוט שמשלבים בו. באמצעות הריהוט ניתן להשוות לחלל את המראה המבוקש, בין אם זהו עיצוב יוקרתי, עיצוב משרדי הייטק, עיצוב משרד צעיר ורענן, עיצוב מודרני וכן הלאה. בין כל סגנונות העיצוב, דווקא הסגנון ההייטקיסטי הוא שהוכרז כסגנון המודרני ביותר, כך שלא רק משרדי הייטק מעצבים בסגנון זה, אלא להיפך, גם משרדים שאינם עוסקים בתחום זה בוחרים לעצב את משרדם בסגנון המודרני ההייטקיסטי.


חשוב לזכור ולהבין כי הריהוט במשרד הוא שתורם למיתוג ובעיקר אם אל המשרד נכנסים לקוחות (קבועים ומזדמנים), אך במקביל ליופי וליוקרה, חשוב להקפיד על ציוד נוח לעובדים שנשארים לעבוד לעיתים שעות רבות וממושכות. יש לקחת בחשבון את נוחות העובדים ואת הצורך בשמירה על בריאותם, כך שלא יסבלו מכאבי גב (וכיוצא בזאת), בשל ישיבה לא נוחה על כיסאות שאינם ארגונומיים ו/או שולחנות מחשב שאינם עולים בקנה אחד עם גובה הכיסאות ועוד.


 

כיצד לבחור את הריהוט למשרד


על מנת לבחור ריהוט למשרד כך שתשוו לו אווירה מודרנית ויוקרתית , נכון לקחת בחשבון מספר אלמנטים בסיסיים ומעבר לכך. עיצוב משרדים חכם הוא עיצוב אשר משלב בין שני אלמנטים ברורים, מצד אחד הקפדה על עיצוב מודרני וחדיש ומצד שני הקפדה על פונקציונליות ויעילות גבוה ככל האפשר. ריהוט משרדי אותו יש לשלב במרחב הוא הריהוט המודולרי כך שניתן בכל חלק מהריהוט להשתמש בדרכים שונות ומגוונות כך שהריהוט בכללותו אינו תלוי האחד בשני וניתן להרכיב אותם בהתאמה מלאה לצרכים המשתנים ולעיצוב המתבקש שעתיד להשתנות בהתאם לצורך.


ריהוט מודולרי הוא ריהוט מתקפל שניתן להזיז ממקום למקום ובאמצעותו ניתן להוסיף נופך יוקרתי למשרד באופן כללי ולכל אחד מהחדרים במשרד. בבואכם לרכוש ציוד משרדי, חשוב להקפיד הן על ציוד מותאם לחללים המשותפים והן על הציוד למשרדים הפרטיים. בין היתר נכון לבחור שולחן ישיבות נוח ומרווח, וכך גם את השולחנות של כל אחד מהעובדים חשוב לרכוש כיסאות נוחים ולזכור כי העובדים הם אלו שישבו עליהם במשך שעות רבות וכדאי שירגישו בנוח ושהכיסאות ישמרו על בריאותם.



כך תוסיפו יוקרה למשרד


כדי להוסיף מעט יוקרה למשרד, שקלו לשבץ ריהוט מעץ מסוגים שונים ומגוונים ובצבעים אחרים, או אפילו פרקטים יוקרתיים. ככל שתשקיעו יותר בציוד יוקרתי לרבות כיסא מנהלים, דלפק קבלה ועוד, כך המשרד יהיה מפואר יותר. קחו בחשבון כי נכון להשקיע בדלפק העבודה, משום שהוא המפגש הראשון עם המשרד – מעבר לבחירת הדלפק, עצבו את פינת ההמתנה כך שהיא תהיה ידידותית לכל מי שישהה בה, במידת הצורך הוסיפו טלוויזיה, עמדת קפה, ספה נוחה ועוד. שימו לב כי כל אלמנט אותו אתם מוסיפים לחלל, הוא שיוסיף או יגרע מהעיצוב, בין אם זה הכיסא שתציבו בחלל, דרך השולחן ועד העציץ.


לסיכום – על מנת לעצב משרד הייטק, יש לקחת בחשבון את חלוקת החללים והמיזוג ביניהם אך לא פחות חשוב מכך, הוא להתייחס לריהוט אותו אתם משלבים בחלל, החל מהכיסאות, דרך השולחנות ועד בכלל. כל עוד אתם מבינים את הצורך בעיצוב יוקרתי, אין ספק שבחירת הריהוט תתבצע בהתאם.