דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

ריהוט משרדי מודלורי

Notfound

הריהוט המודולארי, כולל עיצובים ופתרונות לעיצוב המשרד כמו מחיצות, ופתרונות ארעיים שיכולים לשמש כפתרון קבע, קל, זול ונוח ליצירת חציצות מהירות בחללים גדולים ו/או מתן פתרונות אחסון יעילים שניתן לפרק לשנות ולהעביר באופן קל ופשוט יחסית.


אחד האלמנטים הרווחים ביותר המשמשים את החברות הגדולות ונותנות השירות הגדולות הוא העיצוב המודולארי שנועד לספק מבט מקיף ופתוח על פעילות העובדים במחלקות השונות. קיים ריהוט מודולארי מתוחכם יותר עליו נדבר בהמשך



"רהיטים שלום, מדברת ריבקי לשירותכם" – פתרונות יעילים למוקדי שירות


אחד הפתרונות החסכוניים והרווחים ביותר בקרב מוקדי שירות מתאפשר באמצעות ריהוט משרדי מודולרי. לקיחת חלל גדול ולעצב אותו בשיטת הקיובקלים, מתפתחת וכעת היא בין השכיחות בישראל ובמדינות המערב, בין היתר ובעיקר במוקדי שירות.


קיימות כמה וכמה אפשרויות לריהוט מודלורי ליצירת אפקטיביות בעת העבודה ומחוץ לשעות העבודה. ריהוט משרדי מודולרי יוצר חלוקה מסודרת בין אזורי העבודה השונים ומגדיר אזורים מחלקתיים שונים, אזורים של עובדים זוטרים, מנהלים ושטחי מנוחה.


במשרדים רבים, תוכלו להתרשם מתאים מודולאריים מרווחים במיוחד, המדמים משרדים של ממש. תוקפם של התאים הקטנים והצפופים הללו הולך לפוג ובמקומם מגיעים הריהוט המודולרי המתוחכם והמרווח יותר הדוגל בעקרון הנוחות והיעילות במהלך העבודה.
לא עוד נציגים או פקידים הדחוסים בתוך הקוביות שלהם כמו בקופסת שימורים, ההתרשמות מעתידו של הריהוט המשרדי נוגעת בעקר בתחום נוחות ורווחת העובד, המתחילה בעיקר מהנוחות והיעילות בסביבת העבודה והמרחב האישי שלו הלכה למעשה.



כוורות בצבעים משתנים – משחק הקוביות


הרהיטים המשרדיים והאלמנטים המשרדיים המודולאריים, החלו את דרכם, בעיקר בסגנונות העיצוב האירופיים, ובעיקר אלה  האיטלקיים, המצדיעים לעיצוב והאחסון הפתוח ו"המתפרק". עיצוב מודולארי מתבטא כעיצוב נייד וכזה שניתן לארגון וחיבור מחדש לפי ראות עיניכם.


היכולת ליצור עיצובים חדשים בכל פעם שתוקף אתכם הרצון לשנות קצת את העיצוב במשרד נמצאת בדיוק שם, במשרדים המודלריים. העיצובים הפתוחים המקוריים יותר, כמו כוורות מובנות ניתנות לפירוק והרכבה עצמית, למטרת שינוי עיצובי מתקופה לתקופה.


הכוורות כשטחי האחסון המודולאריים, יבואו בדרך כלל בחלקים בעלי נגיעות עיצוביות משתנות, בעיקר מבחינת הגוונים ויאפשרו לבעל המשרד לערוך שינויים, לפרק, להרכיב, לשלוף ואפילו לקטלג את החומרים והמסמכים באופן נוח ולעשות בהם שימוש כפריטים עיצוביים ברוח משרדית מתוחכמת, עם נגיעה צעירה במיוחד.



מחיצות זכוכית מודולאריות למשרד – פרצלציה משרדית חוקית


אחת האפשרויות היוקרתיות יותר של העיצוב המודולארי היא ביצירת משרדים, ביצוע פרצלציה חוקית כביכול, כלומר חלוקת המשרד ויצירת משרדים בגדלים שונים ברחבי החלל הפתוח חלוקת ובניית מחיצות מודולאריות שקופות הסוגרות שטח בגודל מוגדר מראש, יוצרות משרדים קטנים ואפילו מרווחים , תוך ביצוע הרמת משרד/משרדון תוך זמן קצר במיוחד. יום אחד בלבד יכול להספיק להקמת מספר גדול יחסית של משרדים ללא הצורך באישורי חלוקה, הריסת והקמת קירות או לכלוך, זכוכית עמידה ויסודות מתכת או ברזל  בפינות המבנה, יצרו מבנה יציב במראה יוקרתי.



ואם אני מעוניין במשרדים או מחיצות מודולריות אטומות?


גם לכך יש פתרון: ישנן אפשרויות מעוצבות, כמו צביעה בצבעים המותאמים לצביעה על זכוכית או שימוש בטפטים המתאימים להדבקה על חלונות ליצירת עיצוב שקוף למחצה. תוכלו למצוא מחיצות מודולאריות מסוגים אטומים יותר ושקופים יותר. משרדים רבים מגדילים לעשות ויוצרים את השטחים הללו בתוך נישות גבס ורק מוסיפים חלקים מהמחיצה ליצירת חדרון בעיצוב שונה. הקמת מחיצות מודולאריות רציפות עוזרות לעסקים רבים ליצור שטחי עבודה נפרדים האחד אחרי השני תוך קבלת אלמנט החיסכון במקום בשטחים גדולים וקטנים כאחד.


אחד הפתרונות היעילים בתחום המחיצות המודולריות,הוא ביכולת ליצור אזורים שונים בתוך חלל אחד. יצירת משרדי מנהלים ותאים לעובדים או מנהלים זוטרים, חלקות המחיצות לגדלים או סגנונות עיצוב, תאפשר לכם לנצל את המחרב שברשותכם באופן האפקטיבי ביותר ובזמן קצר