דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

לרהט את המשרד מבלי לרוקן את הכיסים

Notfound
משפצים או מחדשים את סביבת העבודה המשרדית? מחפשים אחר רהיטים חדשים למשרד? אצלנו ב-אופיס סטייל, החברה המובילה בישראל בתחום הריהוט המשרדי, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים, איכותי ומגוון של פריטי ריהוט למשרד במבצע!

רוצים ליהנות מהמחיר מבלי להתפשר על האיכות? ברוכים הבאים לקטגוריית המבצעים של אופיס סטייל... קטגוריית המבצעים שלנו משלבת בתוכה עשרות פריטי ריהוט משרדי המוצעים לכם במבצעי מכירות סופר אטרקטיביים של החל מ-20% ועד 70% הנחה מיידית – ללא התניות וללא אותיות קטנות!

כל פריטי הריהוט המשרדי המוצעים לכם בקטגוריית המבצעים שלנו, הינם מוצרי איכות המיוצרים על ידי מיטב יצרני הריהוט המשרדי בארץ ובעולם, כאשר המבצעים מתייחסים בין היתר לעודפי מלאי וייצור, קולקציות עיצוביות משנים קודמות ומוצרי ריהוט פופולאריים שאותם אנו משווקים במחירים מיוחדים שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר!


כל סוגי הריהוט למשרד במקום אחד ובמחיר מנצח!


קטגוריית המבצעים שלנו כוללת ריהוט משרדי במבצעים מיוחדים לאורך כל ימות השנה, וכל זאת על מנת לאפשר לכל אחד ואחת מביניכם לחדש ולהתחדש בעשרות פריטי ריהוט משרדי במחירים משתלמים וסופר אטרקטיביים. קולקציית המבצעים שלנו כוללת בין היתר:

ועוד עשרות פריטים בקטלוג המבצעים שלנו המאפשרים לכם ליהנות מהמחיר המנצח מבלי להתפשר על האיכות והשירות!


ריהוט משרדי - עכשיו משתלם יותר לרכוש מאתר המכירות המקוון שלנו!


המחירים המיוחדים והבלעדיים שלנו על כל סוגי פריטי הריהוט הנחוצים לכם לסביבת העבודה המשרדית, תקפים אך ורק במסגרת רכישה מקוונת באתר המכירות שלנו. פריטים אלו מתחלפים מעת לעת, כאשר אנו מקפידים לשלב בקטגוריית המבצעים שלנו את כל סוגי הרהיטים הפופולאריים והנחוצים ביותר לסביבת העבודה המשרדית.

אתר המכירות המתקדם שלנו, משלב בתוכו טופס מידע במעמד התשלום באמצעותו אתם בוחרים את האופציה בין איסוף עצמי של המוצר לבין משלוח בקרטון עד כתובת המשרד. כמו כן, עומדת לרשותכם האפשרות לבצע הזמנה מקוונת של שירותי הובלה והרכבת הרהיט במשרדכם.

גם מחיר מנצח וגם איכות ללא פשרות!


אחוזי ההנחה הגבוהים המוענקים על ידינו לכל אחד מפריטי הריהוט העומדים לרשותכם בקטגוריית המבצעים, מאפשרים לכם ליהנות גם מהמחירים הטובים ביותר בישראל וגם מ- פריטי הריהוט האיכותיים ביותר בענף, כאשר לכל אחד ואחת מהרוכשים באתר עומדת האפשרות להצטרף למועדון הלקוחות שלנו וליהנות מעשרות מבצעים חמים לחברי מועדון בלבד לאורך כל ימות השנה.

אנו מזמינים גם אתכם להצטרף למועדון הלקוחות ההולך ומתרחב שלנו מיום ליום ולהצטרף לאלפי בעלי משרדים שכבר משדרגים את משרדיהם באמצעות מחירי המבצע המיוחדים שלנו לחברי מועדון על כל מוצרי הריהוט המשווקים על ידינו.

מוגש מטעם אופיס סטייל - ריהוט איכותי למשרד במחירים אטרקטיביים מאז 1950