דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

6 פריטים לשידרוג עיצוב המשרד ורווחת העובדים

Notfound
עיצוב משרד הוא חלק מהותי מהצלחה של כל עסק. העיצוב של המשרד משפיע על אווירת המקום, על היעילות של העובדים כאשר מדובר בציוד עצמו, ועל האווירה שסופגים לקוחות פוטנציאליים בעת הגעה לעסק.

עיצוב משרד יפה לעין ואפקטיבי יביא לתפוקה רבה יותר של העובדים ולסביבת עבודה טובה יותר. זוהי גם הזדמנות להנהלת החברה לשלב את רוח וערכי החברה בעיצוב של המשרד.

הנה פירוט של כמה פריטים אשר ישדרגו כל משרד.

דקים ופרקטים


אין כמו פרקט חדש בשביל לתת אווירה למשרד. לשימוש בפרקט ולא במרצפות רגילות יש הרבה יתרונות. בין השאר, פרקט הוא פריט מעוצב ומוסיף תחכום ואלגנטיות לעיצוב המשרד. בנוסף, קל יותר לנקות אותו. כך גם לגביי דקים. דק מקצועי יכול לתרום רבות לעיצוב סביבת העבודה.

כסאות גיימינג לעובדים


כאשר מדובר בדאגה הן לנוחות של העובד והן לבריאותו – כסאות גיימינג לעובדים הם הפתרון המושלם. כסאות גיימינג הם כסאות מעוצבים וארגונומיים המתאים את עצמם בעזרת כיוונון באופן מושלם לתנוחת גופו של העובד. מאחר ועובדים רבים כיום בתעשייה ישובים שעות מרובות מול מחשב – מעסיק שרוצה לשים דגש על רווחת העובדים – יבחר לקנות עבורם כסאות גיימינג.

דלפקי קבלה מעוצבים


בכניסה למשרד נמצא דלפק הקבלה. דלפק הקבלה הוא הדבר הראשון בו נתקלים כאשר נכנסים למשרד. מעבר לחשיבות הפונקציונלית שלו, יש גם חשיבות רבה לאיך הוא נראה. דלפקי קבלה מעוצבים תורמים לאווירה יוקרתית יותר ואיכותית יותר. הם משדרגים את מראה המשרד כולו, ומאחר והם הדבר הראשון אותו רואים העובדים והלקוחות – הם משאירים רושם ראשוני מצוין.

קמינים מעוצבים


כיום קמינים מעוצבים אינם משמשים רק לסיפוק חימום בחורף. הם משמשים גם כדי ליצור אווירה. קמינים מעוצבים באים בכמה סוגים שונים – ישנם קמיני גז, קמינים חשמליים וכמובן קמין עץ. כל סוג של קמין מספק אווירה מסוג שונה.

כאשר חושבים על עיצוב מודרני ומעניין של החלל המשרדי – קמינים מעוצבים יכולים להיות בחירה מפתיעה וחכמה.

שולחן ביליארד למשרד


כחלק מהחשיבה על היעילות של העובדים והתפוקה שלהם, מנהלים חושבים גם על רווחת העובד. עובד מרוצה הוא עובד אפקטיבי יותר. הוא גם עובד שנשאר נאמן למקום העבודה שלו. לכן, אין כמו הכנסת שולחן ביליארד למשרד על מנת ליצור אווירה טובה ואפקט של הנאה ליום העבודה השגרתי במשרד.

הוקי אוויר


כמו שולחן הביליארד, הוקי אוויר הוא שולחן שניתן להכניס למשרד על מנת לשפר ולגוון את שגרת היום של העובד. זה מתאים לא רק למשרדי הייטק, אלא יכול להתאים לכל משרד בו יש חדר מנוחה לעובדים.

שולחן הוקי אוויר יכול לספק מקור לתחרויות משעשעות וטורנירים בין העובדים, ויכול לתרום מאוד להעלאת המורל של העובדים בחברה.

לסיכום


לסיכום, ישנן דרכים רבות לשפר את סביבת העבודה המשרדית. מנהל טוב צריך לחשוב גם על המראה הוויזואלי של המשרד וגם על הציוד שהעובדים מקבלים ממנו. ריהוט ישיבה מתאים ונוח, דלפקים מעוצבים, רצפה מעוצבת וכל האביזרים שהוזכרו בכתבה, יכולים לשדרג באופן משמעותי את שגרת החיים במשרד.

מוגש מטעם אופיס סטייל ריהוט משרדי