דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

שמירה על הריהוט בעת אריזת המשרד

Notfound

מעבר של משרד אינו דבר של מה בכך. בשונה מבית פרטי שבו אנו מבצעים הובלה מעת לעת, הובלה של משרד דורשת דיוק בזמנים, הקפדה על יעילות ומהירות כדי לא להפריע לפעילות הכללית של העסק וכמובן שמירה על ציוד יקר ערך. ציוד משרדי וריהוט יקר ערך במשרדים או במקומות עבודה כולל לא רק את הריהוט הרגיל שמו שולחנות, כיסאות משרדיים, כורסאות המתנה, מקררים ומדפים, אלא גם ציוד אחר כמו מחשבים, מסכים, מדפסות, פקסים, סורקים ועוד ציוד אלקטרוני רב היקף.



לעומת בית פרטי


בשונה מבית פרטי שבו בדרך כלל נמצא מחשב אחד או שניים ובאותו היקף גם מספר של מסכים, במשרד או מקום עבודה נמצא עשרות אם לא מאות של מחשבים, מסכים ושאר ציוד אלקטרוני. העלות הכוללת של כל הציוד הזה מגיעה לאלפי ומאות אלפי שקלים ומכאן החשיבות הרבה של שמירה על רהיטי משרד בעת אריזת המשרד . מעבר לכך באותם מחשבים מאוחסן לעתים קרובות מידע חיוני וחשוב שיש לשמור עליו ולכן יש לוודא הגנה מלאה על המחשבים בעת המעבר.



הכנה מוקדמת


לאחר שהבנו עד כמה חשובה שמירה על ריהוט משרדי בעת אריזת המשרד כעת נבין כיצד לעשות זאת בצורה הנכונה ביותר. ראשית חשוב בצע הכנה מסודרת של ההעברה לרבות מחשבה על דרכי ההעברה היעילים ביותר. יש משרדים שבהם החלל הוא קטן, המעברים צרים ולכן ההובלה בהם עלולה להיות מסובכת ולפגוע ריהוט. במקרים כאלו ייתכן שכדאי לשקול להוציא את הריהוט דרך החלונות וכך לחסוך טלטולים וחיכוך עם הקירות.



חומרי אריזה ורישום מדויק


הכנה מוקדמת של הובלת משרדים תאפשר לתכנן את כל שלבי ההעברה ולהתכונן לבעיות וכשלים שעלולים לצוץ מבעוד מועד. שנית יש להקפיד על חומרי אריזה טובים ומתאימים. ניילונים חזקים ועמידים שיעטפו את הריהוט יגנו עליו מפני שריטות ומכות ויאפשרו הוצאה שלו בקלות רבה מהבניין בין אם דרך החלון, בין אם דרך המעלית ובין אם דרך המדרגות. שלישית, יש להקפיד לרשום על כל ארגז מהי התכולה שנמצאת בו לרבות דגשים שונים שיש לשים לב אליהם בעת השינוע. זה ימנע חבלות ומכות לחומרים עדינים ולציוד יקר ערך.



פירוק הרהיטים בצורה נכונה


 רביעית, יש להקפיד לפרק את הרהיטים שניתנים לפירוק. את הפירוק יעשה נגר בעל ניסיון שיידע לפרק את הרהיטים בצורה הנכונה כך שהרכבתם לאחר מכן תהיה קלה. פירוק נכון של הרהיטים ימנע שחיקה של החיבורים והציריות ויאפשר להעביר כל חלק בנפרד בצורה הבטוחה ביותר. לבסוף וחשוב מכל, מעבר להקפדה על חומרי אריזה, פירוק נכון של הרהיטים והקפדה על רישום של כל הפריטים העדינים בצורה בולטת, יש לתת את הדעת על כוח האדם.



כוח אדם מקצועי


 כוח אדם מקצועי ומיומן שהוא בעל ניסיון בפינוי והובלת משרדים יידע לשים לב לכל הדגשים הללו ויבצע את המעבר באופן חלק ובטוח תוך שמירה על הריהוט היקר והציוד יקר הערך הכולל בין היתר שולחן מחשב למשרד, כיסא משרדי, כורסת מנהלים ועוד מגוון רהיטים.