דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

תהליך עיצוב פנים למשרדים

Notfound

כולנו מבלים לא מעט במשרד שלנו, אם כעצמאיים ואם כשכירים. על כן, אם מתאפשר לנו להתערב בכל נושא העיצוב של המשרד, מדוע שלא נעשה זאת ונעשה בצורה הכי טובה שרק אפשר. הדבר רק יכול לגרום לנו לעבוד עם יותר חשק, מה שגם יעלה את התפוקות שלנו. מעבר לכך, תסכימו אתנו שהלקוחות ישמחו להגיע לפגישות במשרד מעוצב בקפידה ובעיקר מרשים. כך שעיצוב המשרד חשוב לא רק עבורנו אלא גם עבור מי שמבקר במשרד שלנו.


יש כל מיני סוגים של עיצובים וסגנונות המתאימים למשרד. על כן, לכל משרד יש להתאים את קו העיצוב הנכון לו. זה כמובן ייקבע על ידי אופי המשרד.



סגנונות שונים של עיצובים למשרד


עיצוב בקו נקי – מה הכוונה? מדובר על עיצוב הכולל צבעים בהירים. הצבעים הללו יוצרים תחושה נעימה של מרחב, לא רק למי שעובד במשרד אלא גם למי שמגיע אליו לפגישות. העיצוב הזה נפוץ אצל חברות הייטק ויחד עם ריהוט משרדי תואם זהו עיצוב מאוד פופולרי בימינו. החברות הללו בוחרות בעיצוב עם גוונים לבנים הכולל נגיעות של צבעים דומיננטיים כמו, אדום, טורקיז או הצבעים של לוגו החברה.


עיצוב בקו קלאסי – אחד העיצובים הכי נפוצים. מה שכן כיום הוא יותר משודרג ומתאים למראה עכשווי. האבזור הוא בריהוט כמו שולחנות עץ, כסאות מעור וכו'. ניתן לראות את העיצוב הזה בדרך כלל במשרדים ממשלתיים. מה שכן, אם אתם מתחברים לעיצוב הזה ורוצים להפוך אותו מקלאסי ומשעמם לקצת יותר משודרג, ניתן לעשות זאת על ידי הוספת אלמנטים שרק יוסיפו למראה החלל. על מנת שתבחרו את האלמנטים הכי מתאימים והכי נכונים, מומלץ להתייעץ עם מעצב או מעצבת פנים, בוגרי לימודי עיצוב פנים. אלו כבר ידעו להתאים לכם בדיוק את האלמנטים שאתם צריכים במשרד.


עיצוב בסגנון צבעוני – מדובר על עיצוב בצבעים עזים ולא שגרתיים. העיצוב הזה מתבטא בצבעים של הכיסאות, השולחנות, הקירות ושאר הרהיטים של המשרד. מי בוחר בסגנון זה? בדרך כלל משרדים שרוצים לשדר מראה קצת שונה וגם חברות הייטק צעירות וכמו כן חברות פרסום.



באיזה עיצוב לבחור?


אם אתם לא בטוחים איזה עיצוב יתאים לחלל המשרד שלכם, מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע מתחום עיצוב הפנים. יש מעצבים ומעצבות שתחום ההתמחות שלהם הוא ספציפי לעיצוב משרדים. אל תעשו את השינויים בעיצוב בעצמכם בלבד, כי אתם יכולים שלא לאהוב את התוצאה הסופית ואז חבל על הזמן, המאמץ וגם על ההשקעה הכספית. תנו למומחים בתחום לעזור לכם ולצור משרד מעוצב ומשגע.



שורה תחתונה


לפני שאתם בכללים מתחילים לבדוק על עיצוב המשרד המתאים לכם, יש קודם כל לבדוק שיש לכם את התקציב המתאים לעשות זאת. אם מדובר על משרד בבית שלכם, רצוי שיהיה לכם חדר או פינה מתאימה בה יהיה המשרד. גם כאן, אם אתם רוצים לצור משרד מרשים, יש לקחת מעצב או מעצבת פנים שיתכננו את המשרד ויאמרו לכם מהו המיקום הכי מתאים עבורו בבית. אם מדובר על משרד משלכם בחלל שאתם שוכרים או חלל שקניתם, אז יש יותר חופש פעולה וכל שנשאר הוא לתכנן מה יהיה במשרד מבחינת הרהיטים שצריך לרכוש למשרד כמו שולחן מנהלים, כיסא משרדי או אפילו כיסא גיימינג איכותי וכמו כן חשוב לבדוק את הצבעים והמראה.