דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

שולחנות מחשב ושולחנות עבודה – מאז ועד היום

Notfound

סביבת העבודה המשרדית מאובזרת במגוון רחב של מערכות ריהוט משרדי המיועדות לשרת את כלל עובדי המשרד לאורך של שעות העבודה והשהות בשטח המשרד. לאורך השנים, מערכות הריהוט המשרדיות שינו את אופיין ומהותן, כאשר השינויים אשר חלו לאורך השנים, נבעו בין היתר כתוצאה מכניסתן של מערכות ציוד שונות לסביבת העבודה המשרדית, לרבות, מערכות מחשוב, מכונות צילום והדפסה וכדומה.



שולחנות עבודה עד לכניסתו של המחשב הנייח לסביבת העבודה


המחשבים הנייחים/ניידים המהווים כיום חלק בלתי נפרד מכל סביבת עבודה, לא היו כאן מאז ומתמיד, וכניסתם למרחבי העבודה המוכרים לנו כיום החלה רק לקראת סוף שנות ה-80 של המאה החולפת. עד אז, שולחנות העבודה אשר היו מצויים ברוב המשרדים ברחבי הארץ היו למעשה שולחנות עבודה מאסיביים אליהם התלוותה מערכת מגירות (מובנית או נפרדת) אשר שימשה את העובד/ת לצרכי אחסון ניירת ומסמכים שונים אשר היו חיוניים לצרכי עבודתו השוטפת. שולחנות אלו יוצרו בעיקר מעץ מלא וזאת לצרכי הבטחת עמידותם לאורך שנים מכיוון שבעבר הלא כל כך רחוק לא היה נהוג להחליף את מערכות הריהוט המשרדי בתדירות גבוהה.



שולחנות עבודה מיום כניסתם של המחשבים הנייחים לסביבת העבודה המשרדית


כניסת המחשבים הנייחים/ניידים לסביבת העבודה המשרדית, שינתה מקצה לקצה את הרגלי העבודה של כולנו ומסביבת עבודה רווית ניירת ומסמכי נייר, סביבת העבודה הפכה לממוחשבת יותר ונטולת מסמכי נייר מכל סוג. שינוי זה הוביל בין היתר לשינוי מהותי בסגנון העיצובי של שולחן העבודה, כאשר שולחנות העבודה המסיביים פינו את מקומם לטובת שולחנות מחשב דקורטיביים המיוצרים מחומרי גלם שונים, לרבות, עץ מלא, פלסטיק קשיח, זכוכית, אלומיניום וכדומה.



שולחנות מחשב ארגונומיים


בדומה לכל תהליך אמוציונלי אחר, גם תחום מערכות הריהוט המשרדיות משנה את אופיו מעת לעת וזאת  בהתאם לטרנדים ועדכונים אופנתיים מענף העיצוב התעשייתי ובהתאם להגדרת צרכיו של העובד/ת העושה שימוש במערכות הריהוט השונות בסביבת העבודה המשרדית. אחד מההיבטים עליהם מושם דגש בשנים האחרונות קשור לתחום הארגונומיה שהוא למעשה תחום מחקר מדעי העוסק בחקר יחסי הגומלין שבין האדם לבין סביבתו.


שולחן חשמלי מתכוונן למעשה שולחן עבודה פונקציונלי המאפשר לעובד/ת ליהנות מסביבת עבודה נוחה ופרקטית. שולחנות העבודה הארגונומיים הינם שולחנות עבודה באמצעותם העובד/ת יכול לבצע את עבודתו לאורך שעות ממושכות מבלי להזיק לאיברי גופו השונים. שולחנות אלו מיוצרים בהתאם לצרכי העבודה המשרדית התובענית ביותר במסגרתה העובדים נדרשים לשבת אל מול מסכי המחשב לאורך זמן ממושך מדי יום. השולחן הארגונומי מהווה חלק ממערכות הריהוט הארגונומיות לסביבת העבודה המשרדית,


כאשר בין יתר פריטי הריהוט הארגונומי לסביבת המשרד המיוצרים כיום תוכלו למצוא גם כסאות מחשב מתכווננים המותאמים לכל שולחן עבודה ארגונומי, מדפי אחסון ארגונומיים ומערכות ריהוט משרדי נוספות שבתהליך ייצורן מושם דגש מרבי על נוחות השימוש בהן בסביבה המשרדית.