דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

בין הכסאות – המדריך לבחירת כסאות מחשב

Notfound

כאשר אנו רוצים לרכוש ריהוט למשרד שלנו, לעיתים קרובות נמצא עצמנו שקועים בחיפוש מדוקדק ומייגע של בחירת כיסא לעמדת המחשב. חשוב שנתור אחר כיסא שיאפשר לנו ישיבה נוחה למשך שעות רבות, ושיהיה בנוי בהתאם למידות הגוף שלנו, כיוון שזה בעיקר מה שיחסוך מאתנו כאבים מיותרים בגב, בשכמות, בעורף ובצוואר.  


מה שלרוב מאפיין כסאות מחשב איכותיים זה הנוחות המרבית, הגוף שמצליח לשקוע בתוכו לזמן ממושך, וההתאמה לכל האברים שלנו. כיסא מחשב רצוי לרכוש במקום מהימן ובסיוע מקצועי אצל חנות ריהוט משרדי שיודעת את העבודה ושיכולה לשדך לכם את הכיסא הטוב ביותר, שישרת אתכם שנים רבות קדימה ויאפשר לכם עבודה יעילה ללא כל מיחושים.



כיסא מחשב איכותי                                                                                              


כסא מחשב הוא אביזר דומיננטי במשרד שלנו, היום לעומת שנים קודמות, כסאות המחשב משרתים כל פעולה אחרת במשרד ולכן כולם נחשבים לכסאות משרדיים. זאת משום שכולם הם כיסאות שנשהה בהם שעות ארוכות. אם זה בהקלדה על המחשב הנייד או בשיחות עבודה עם קולגות ולקוחות וכו'. לכן, הבחירה וההבדל הוא כמעט לא מהותי, מה שבטוח מומלץ זה שכל כיסא משרדי יתאים לישיבה מול המחשב.



יתרונות של כיסא איכותי                                                                                                    


אחד היתרונות הגדולים היא מידת האפקטיביות שכיסא משרדי מעניק. כסא איכותי יכול לספק שעות ארוכות של עבודה ויכולות פרודוקטיביות גבוהות בכך שהגוף אינו מתעייף. כסא שניתן לעבוד עליו שעות ארוכות תהייה לו השפעה מרבית על התפוקה שלנו ושל העובדים.


בנוסף יש חשיבות גם לפן העיצובי, שכן לצד האיכות צריך גם למצוא את הכיסא שיתאים לחלל המשרד, לשולחן ולכל הסגנון עיצוב במשרד. בעבר לא היה מבחר גדול ועשיר כמו שקיים היום, והיום תוכלו למצוא מנעד רחב של כסאות איכותיים ומעוצבים שיכולים להגיע בקשת רחבה של צבעים.



סוגים שונים של כסאות למחשב


כיסא מרופד נושם– חשוב לבחור ריפוד שהוא נושם, מה שימנע זיעה בימים החמים ויאפשר לאדם היושב עליו נוחות מקסימלית. לכן הכיסא צריך להיות עשוי מבד שהוא אינו סינטטי.


כסא תומך ומרופד – מומלץ שלכל כיסא יהיו ידיות שתומכות בידיים עם תמיכה לגב ולצוואר, ובהתאם לגובה האדם.


כיסא על גלגלים – כסאות שאליהם מחוברים גלגלים יהיו נוחים, שכן ניתן יהיה לנוע בחלל המשרד ממקום למקום בלי קימה, בדרך כלל כסאות על גלגלים לא מרעישים ויציבים מאוד.


כיסא מתכוונן – מומלץ שהכיסא יהיה גבוה דיו עם זווית שהיא טובה ונוחה לגב, גם העומק של המושב מהותי. לפני רכישה כדאי לשבת ולשהות זמן מה על הכיסא על מנת להרגיש את הנוחות שלו לעומת כסאות אחרים.


כסאות גיימרים - טרנד חדש שכובש את משרדי ישראל הנו שימוש משרדי של כיסא גיימר ככסא משרדי


לצפייה בקטלוג כסאות מחשב לחצו כאן