סניף ירושלים

פועלי צדק 3 תלפיות ירושלים, טלפון: 02-5711203

אולם תצוגה ראשי

בצלאל 8 מתחם הבורסה ר”ג טלפון: 03-7521715

צ’ק ליסט לבחירת ריהוט משרדי

היום כל עסק זקוק גם לשירותי משרד. עובדי המשרד השונים מאיישים עמדות לעבודה מול מחשב, מענה לטלפונים ולטיפול במסמכים הקשורים לניהול תקין של העסק וכמו כן קיים הצורך בפינות המתנה עבור הלקוחות. לשם מטרה זו זקוק העסק שלך למגוון רחב של ציוד משרדי כמו מחשבים, מדפסות ונייר, אך לא פחות חשוב מכך, ריהוט משרדי מודולרי וארגונומי שיאפשר עבודה נוחה, יעילה ומותאמת לצרכי העסק. לא משנה באיזה תחום נתעסק, אלו פריטי ריהוט משרדי שנדרשים לעבודות האדמיניסטרטיביות במקום העבודה.

כסאות מחשב ושולחנות מחשב

חשוב שנבחר בכסאות מחשב שיספקו תמיכת גב טובה שלא תעייף את הגוף ותאפשר שעות רבות של עבודה רציפה. אפשרויות כוונון מגוונות יבטיחו נוחות מרבית הנדרשת ליעילות העבודה. כמו כן, עובדים מהדרג הניהולי יוכלו ליהנות מכסא מנהלים מפואר ונוח שראוי למעמדם ויאפשר להם לעבוד בנוחות. חשוב לבחור גם שולחנות מחשב מאיכות גבוהה שיחזיק מעמד זמן רב ושיהיה גדול מספיק כדי לשאת את כל הציוד הנדרש לעבודה נוחה אך שלא יהפוך את החדר לצפוף מדי.

ריהוט לחדרי ישיבות

חלק בלתי נפרד מתרבות ניהולית איכותית מתבצע בישיבות העבודה. העובדים צריכים להרגיש שהם חלק ממשהו רציני וחשוב על מנת שיהיו מחויבים ליעדי העסק. לשם כך, יכול שולחן ישיבות גדול ומפואר לספק אווירה מקצועית ורצינית שתניע את העובדים לפעולה. כמו כן, כסאות מחשב או כסאות מזכירה נוחים למשתתפים וכסא מנהלים מעוצב ונוח למנהל יבטיחו שמשתתפי הישיבה ירגישו בנוח ויוכלו להתדיין בנינוחות.

דלפקי קבלה

הם הפנים של המשרד ומקבלים את פניהם של הלקוחות בהיכנסם אל העסק שלך. לכן, חשוב מאוד לבחור דלפקי קבלה מעוצבים שייצרו את הרושם שתואם את תדמית העסק. ספק ריהוט משרדי מקצועי, יסייע לך להתאים את דלפק הקבלה לצרכי העסק שלך באופן אופטימלי ויתאים עיצוב שישתלב באופן מיטבי בעיצוב המשרד ובמיקום שישרת את הלקוחות בצורה הטובה ביותר. את עמדות הקבלה מאיישות לרוב מזכירות שיזדקקו גם לעמדות מחשב לצורך הקבלה ולכיסאות מזכירה נוחים ומתכווננים שיאפשרו להן לתת שירות איכותי לאורך זמן.

פינות המתנה

פינה נוחה המכילה ספות ושולחן שנעים לשהות בה לאורך זמן יספקו חווית המתנה נעימה ללקוחותינו בעודם מצפים לקבלת שירות.

ארונות משרדיים

גם הבחירות ברהיט זה משתנות מאוד לפי הצרכים שהעסק שלך דורש. במידה וישנו עיסוק נרחב בחומרים מסווגים במהלך העבודה הדורשים דיסקרטיות גבוהה, או במידה ויש צורך באחסון תרופות או ציוד רגיש, נבחר בארונות משרדיים הסגורים בדלתות וניתנים לנעילה. למשרד עורכי דין, למשל, נבחר דווקא בארונות פתוחים המציגים לראווה ספרות משפטית ואת התיקים הרבים הנמצאים בטיפול וממחישים את המקצועיות של המשרד. יש לקחת בחשבון גם את צרכי הצוות לשימושיות גבוהה ויעילה. האם העובדים זקוקים לגישה לארונות משרדיים במהלך העבודה בישיבה? במקרה כזה כונניות נמוכות עשויות להיות יעילות יותר מאשר ארונות משרדיים גבוהים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מדפסת תלת מימד למשרד?

הדפסה בתלת מימד מהווה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בענף ההדפסות והיא מאפשרת לכם ליצור מגוון רחב של מודלים תלת מימדים למגוון רחב של צרכים. את

קרא עוד »
Call Now Button
1
שלום !
צריך עזרה?
Powered by
נגישות
You can`t add more product in compare

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.